Poslovna darila so lahko pomemben korak pri ustvarjanju imena podjetja na družbenih omrežjih. foto: Magma poslovna darila
Eden izmed možnih načinov so promocijska darila. Večina strank in potrošnikov si namreč podjetje ohrani v spominu po tem, da so od njih prejeli promocijsko darilo. Zato sploh ni presenečenje, da so promocijska darila ključna pri prepoznavnosti podjetja in da je industrija, ki se ukvarja s promocijskimi darili ena izmed največjih na svetu.
Uporaba promocijskih daril ima kar nekaj prednosti in sicer:
Obdarovanje v ljudeh vedno vzbudi pozitivne občutke. Tako v zasebnem, kot tudi v poslovnem svetu pa je potrebno vedeti, s čim lahko obdarovanca razveselite. Podjetje, ki si želi izboljšati poslovne odnose ter poskrbeti za svoj stil, mora oblikovati strategijo ter pravila, ki jim sledi pri izbiri in uporabi svojih promocijskih daril.
Pri izbiranju promocijskih daril pa vedno upoštevajte:
Vsekakor se skozi kakovost darila odraža tudi kakovost vašega podjetja in zagotovo ne želite, da bi stranke slabo kakovost izdelka oziroma darila povezovale s slabo kakovostjo vaših proizvodov ali storitev. Zato dobro preverite kakovost promocijskih daril, njihovo dolgoživost in raje namenite nekaj več vložkov v njihov nakup.
Vsekakor je priporočljivo, da je vsako vaše darilo žigosano z logotipom vašega podjetja. Nenazadnje si želite večje prepoznavnosti, kajne? Nikar pa z velikostjo logotipa ne pretiravajte, kajti to lahko ustvari ravno obraten, negativen vtis. Stranka bi v majici z gromozanskim logotipom izgledala kot reklamni pano.
Dobro je, če so promocijska darila povezana z izdelki vašega podjetja, kajti ljudje si jih bodo tako najlažje zapomnili.
Lahko ustvarite darila, ki so za poslovne partnerje in sodelavce še bolj posebna. Za to poskrbi personalizacija, s katero se lahko prilagodite posamezniku. Izberite darilo glede na hobi prejemnika, na primer kvaliteten nahrbtnik z vašim logotipom za navdušenega hribolazca.
Današnja doba je predvsem digitalna in zato je prisotnost na družbenih omrežjih ključna za vsako podjetje. Omogoča:
Družbena omrežja podjetju omogočajo pripovedovati svojo zgodbo, z njihovo pomočjo podjetje privablja nove stranke in gradi skupnost okoli svoje znamke.
Določena promocijska darila vsekakor dobro delujejo tudi na spletu. Primer so na primer hashtagi, ki so velikokrat uporabljeni tudi kot del nagradnih iger, v katerih pa je kot nagrada neko določeno darilo, ali pa ko denimo delimo neko svojo sliko, na njej pa je odprt dežnik z logotipom podjetja.
Promocijska darila se lahko torej uporabijo tudi za povečanje angažiranosti na družabnih omrežjih. Kako? Eden izmed načinov je organiziranje tekmovanj in nagradnih iger.
Organizirana tekmovanja in obdarovanja, ki so osredotočena na promocijska darila so eden izmed najbolj učinkovitih načinov za angažiranje sledilcev. Tovrstne akcije so dobre, ker ustvarjajo občutke navdušenja, spodbujajo sodelovanje sledilcev ter povečujejo doseg prepoznavnosti podjetja.
Tekmovanja, ki so privlačna, motivirajo stranke in pozitivne izkušnje delijo tudi s svojimi kontakti in mrežami. To omogoča razširitev sporočila podjetja daleč preko obstoječe baze.
Za uspešno promoviranje na družabnih omrežjih in ustvarjanje privlačnih tekmovanj je torej pomembno, da:
Promocijska darila so tako dober način utrjevanja odnosa s strankami in širjenja imena podjetja, ne samo v prazničnem obdobju, pač pa skozi vse leto. So odlična marketinška tehnika, ki povečuje prepoznavnost podjetja in posledično tudi prodajo.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2025, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.