Smrklja Njena.si
Lepotičenje
 

Bodi pozorna, da te ne zavedejo

27. 12. 2016; 16.30
Avtor: K.M.
nakupovanje, zanke,
Zanke, s katerimi te trgovine ujamejo

Da te trgovine ne bodo tako lahko ujele v svoje zanke si preberi spodnje nasvete!

1. Preglej svojo omaro in premisli kaj trenutno najbolj potrebuješ. Novo oblačilo naj pristaja k čimveč kosom, ki jih že imaš v omari.

2. Pojej pošteno kosilo. Dokazano je namreč. Da lačen človek nakupi več.

3. Obleci se tako, da ti preoblačenje v kabinah ne bo vzelo preveč časa. Škornji in tesne hlače odpadejo!

4. Trgovine imajo nekatere trike s katerimi te želijo prepričati, da ostaneš v trgovini dlje in verjetno tudi kupiš več. Pozitivna občutja vzbujajo vonji (na primer vonj vanilije) in živahne barve, ki jih pričara prava izbira osvetljave. Prosi prodajalko naj ti pokaže oblačila pri dnevni svetlobi. Še posebej velja pri oblačilih, ki jih nameravaš kombinirati s kontrastnimi barvami.

5. Oblačila, ki naj bi jih kupec najprej opazil ležijo na policah v višini oči. Večina kupcev spodnjih in zgornjih polic sploh ne opazi, čeprav so morda cenejša ali celo lepša od oblačil na sredi. Bodi pred ostalimi in si najprej oglej za druge manj zanimive police. Deluje še posebej pri razprodajah.

6. Ne kupi nekega puloverja samo zato, ker se ti cena zdi dostopna in ugodna. Trgovine skušajo zmesti kupce tudi s cenami kot na primer: 3.990 ali 299 tolarjev. Premisli, če zares potrebuješ ta kos oblačila in šele nato poglej, če ti cena ustreza.

prejšnji članek
Za obraz uporabljaj le najboljše
Lepotičenje
Za obraz uporabljaj le najboljše
naslednji članek
Austin Mahone presenetil s tem sodelovanjem
Obsedena!
Austin Mahone presenetil s tem sodelovanjem
Preberite tudi
#nasazenazenska
nasazenazenska

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.