James Charles foto: Instagram
Kljub številnim omejitvam v svetu zabave, predvsem v Združenih državah Amerike, življenje ni popolnoma ustavljeno. Sredi novembra so tako podelili že 45. nagrade po izboru ljudi People's Choice Awards. Tudi tokrat so nagrado podelili najbolj priljubljenemu lepotnemu vplivnežu, kjer je naslov domov spet »odnesel« 21-letni James Charles. V kategoriji je tako premagal imena, kot so Antonio Garza, Bretman Rock, Desi Perkins, Jackie Aina, Nikita Dragun, NikkieTutorials in kanal RGL Beauty.
Kljub temu da se je njegova kariera maja leta 2019 zaradi hude afere, v katero ga je vpletla še ena spletna vplivnica in nekdanja prijateljica Tati Westbrook, skoraj končala, je James vstal iz pepela. V zadnjem letu je svoj kanal dvignil na popolnoma drugo raven, v resnici pa je ta dobro leto pa aferi še uspešnejši. Maja leta 2019 je zaradi afere najprej v manj kot enem dnevu izgubil milijon naročnikov, številka se je postopoma nižala vse do dobrih 13 milijonov sledilcev, ki pa jih je v letu in pol več kot nadoknadil.
Milijoni oboževalcev
James ima danes namreč na kanalu na YouTubu skoraj 24 milijonov naročnikov, to številko pa je na Instagramu že presegel. Tako se lahko pohvali tudi z dejstvom, da je moški lepotni vplivnež z največ naročniki in hkrati drugi v absolutni konkurenci. Kljub milijonom oboževalcev pa ti niso edini, ki mladega lepotnega inovatorja obožujejo. Številne njegove oboževalce lahko namreč najdemo tudi med svetovno znanimi zvezdniki, ki si želijo z njim seveda posneti lasten videoposnetek. Med najodmevnejšimi sodelovanji lahko tako opozorimo na sodelovanje s Kylie Jenner, Madison Beer, Charlie in Dixie D'Amelio, Seleno Gomez in številnimi drugimi. Charles se lahko med drugim pohvali tudi z dejstvom, da je poskrbel za ličenje v videospotu Iggy Azalea za pesem Sally Walker.
Televizijska serija
Letos je luč sveta ugledala tudi njegova serija na YouTubu oziroma resničnostni šov Instant Influencer, kjer James kot voditelj išče novega vplivneža v svetu lepote. V prvi sezoni je slavila Ashley Strong, s katero je James kmalu po zmagi posnel tudi YouTube video, ki ima do zdaj že več kot šest milijonov ogledov.
James Charles foto: Profimedia
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.