Podobnost z materjo je kar neverjetna.
Včasih se zdi, da je otrokom, ki imajo slavne starše, lažje v življenju, predvsem če se želijo ukvarjati s podobno dejavnostjo. V svet blišča in zabave je tako sedaj tudi poslovno vstopila Lourdes, hči svetovno znane pevke, igralke in producentke, Madonne. To pa je naredila z zelo velikim korakom.
Čeprav je bilo videti, da Lourdes oziroma Lola, kot jo kličejo, ne želi svetovno znane kariere, saj v devetanjstih letih še ni naredila velikega koraka, je vse spremenila Stella McCartney, priznana modna oblikovalka in hkrati tudi Madonnina prijateljica, ki je njeni hčeri ponudila priložnost, ki je ni bilo moč zavrniti. Lourdes je tako postala četrti in s tem tudi zadnji obraz nove Stelline najnovejše dišave.
''Veliko ljudi ocenjuje vsak moj korak. Zame je pomembno, da jim ne pustim, da opravljajo z mojim življenjem. Čez celoten sistem sem šla sama, ko so ženska telesa postala javna in so ljudje dobili občutek, da jih morajo komentirati. Obožujem, ko se nekdo ne pretvarja, da je nekdo drug,'' so bile besede, s katerimi je Lola pojasnila, zakaj se je odločila, da bo predstavljala novo Stellino dišavo, ki govori o svobodi in o tem, da svoje življenje pričneš stran od ocenjevanje in označb.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.