Top smrklja 2020 Vita Vezjak foto: Sašo Radej
»Ko sem slišala, da sem postala top smrklja, sem bila presrečna. Od sreče mi je šlo malo na jok. Počasi začenjam dojemati, kaj se je v resnici zgodilo in kako srečna sem. Zagotovo je bila to najboljša izkušnja v mojem življenju, ki je ne bom nikoli pozabila,« nam je po zmagi zaupala Vita Vezjak. Navdušila tudi pokrovitelje Vita je ob tem z Lano Melanijo Zakelšek postala tudi zmagovalka po izboru blagovne znamke Sola, saj sta prav onidve najbolj prepričali z opravljenim izzivom. S tem pa je pred njima v prihodnjih mesecih sodelovanje pri Solinih projektih.
Obe dekleti sta najbolj prepričali tudi v kategorijah podjetja Deichmann, Lana Melanija je postala njihova ambasadorka, Vita pa je slavila v kategoriji Top obutve po izboru bralcev portala Najstnica.si. Lani Melaniji se tako obeta enoletno sodelovanje s podjetjem, s tem pa se ji odpirata medijski svet in svet spletnih vplivnežev.
Letošnji finalni izbor je potekal v prostorih WOOP! arene, WOOP! kartinga in WOOP! trampolin parka, v katerih so dekleta pod vodstvom Tea Čeha uživala v njihovi raznovrstni ponudbi in številnih aktivnostih. Za gosta presenečenja pa je poskrbela blagovna znamka Sola, saj se je dekletom na uri bovlinga, preizkušanju VR-resničnosti, kartingu in igri laser tag pridružil Challe Salle.
Ta ni navdušil le zato, ker ga vsi najstniki očitno obožujejo, temveč tudi zaradi sproščenosti in večurnega uživanja v pripravljenem programu. Čeprav se je moral odpraviti na snemanje novih pesmi, je svoj čas kar nekaj ur namenjal dekletom in druženju ter v stiku z oboževalci po več mesecih vidno užival. Dekleta so pozneje po razglasitvi zmagovalk sproščeno uživala še v trampolin parku. Organizatorji izbora so nam po koncu še zaupali, da se že pripravljajo na letošnji izbor. Prijavnica pa bo že kmalu objavljena na spletnem portalu Najstnica.si oziroma v junijski številki revije Top! Smrklja.
Blagovna znamka Sola je za vsa dekleta pripravila lepe darilne pakete, podjetje Deichmann je vse obdarilo z boni v vrednosti 50 evrov za nakup obutve v njihovih poslovalnicah, WOOP! je dekleta obdaril s 60 minutami brezplačnega skakanja v trampolin parku, v salonu Piskar LiteRAM institute pa z bogatimi darilnimi paketi za nego las, zmagovalko pa še s serumom za nego trepalnic. Zmagovalke so prejele tudi prelepe šopke, ki so jih posebej zanje pripravili v Plečnikovi cvetličarni.
Challe Salle je z dekleti s SOLO nazdravili na to, da zmaga najboljša. foto: Sašo Radej
Dekleta so uživala v bovlingu v WOOP! areni
Preizkušanje VR resničnosti foto: Sašo Radej
Vita Vezjak foto: Sašo Radej
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.