Z nakupom novega namaza pomagate ribogojnici foto: Promocijski material
Zgodba o uspehu, katere temelj je podpora lokalnemu gospodarstvu, dokazuje, da se s posluhom, agilnostjo, predvsem pa sodelovanjem lahko v zelo kratkem času realizirajo tudi najbolj zahtevne zgodbe. Zgodba ribjega namaza Argeta s posoško postrvjo je bila polna edinstvenih postopkov, hitrih reakcij, tveganih odločitev, učinkovitih ukrepanj, vse zato, da se reši težava lokalnega dobavitelja ter na trgu ponudi zares poseben produkt. Argeta posoška postrv je že na voljo ekskluzivno v Mercatorjevih prodajalnah po Sloveniji, z njenim nakupom pa bodo kupci pomagali ribogojnici pri ponovnem zagonu in okrevanju. Atlantic Grupa in Mercator sta se namreč odpovedala dobičku od prodaje tega izdelka.
Ribogojnico Faronika, ki je bila leta 2015 zgrajena na sotočju rek Soče in Tolminke, je epidemija prizadela bliskovito in zelo močno. Jernej Kusterle, namestnik direktorice ribogojnice Faronika, je pojasnil, da bi zaradi izgube trga podjetje kmalu zaplavalo v rdeče številke. »Zaprtje vrtcev, šol, javnih zavodov, gostinskih obratov in meja v spomladanskem času epidemije je skupaj z drugimi ukrepi, ki smo jih morali sprejeti, za nas pomenilo izpad 85 do 90 odstotkov prometa.«
Njihovo stisko so zaznali v Argeti in se zelo hitro odločili, da jim ponudijo pomoč. Atlantic Grupa je v juniju 2020 od ribogojnice Faronika odkupila presežek posoške postrvi in zasnovala povsem nov produkt Argeta posoška postrv. »Trajnostna načela delovanja, med katera sodi tudi pomoč lokalnemu gospodarstvu, so ena izmed osnovnih vrednot Argete. Trajnostno delovanje pričakuje tudi potrošnik, prav tako je zelo zaznani trend tudi preferenca lokalnih proizvajalcev, lokalnih okusov. Potrošnikom je zato treba iti naproti, jim dati občutek, da se o njih razmišlja, jim priti nasproti z njihovo tradicijo, z njihovo kulturo, z njihovim specifičnim okusom. To je danes pravzaprav ime igre,« pojasnjuje Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo.
Za sodelovanje so se hitro odločili tudi v Mercatorju. »V času korona krize, ki jo vsi živimo, je še bolj jasno, kako pomembno je to partnerstvo, kako pomembno je partnerstvo z našimi majhnimi dobavitelji in našimi večjimi domačimi in regionalnimi dobavitelji. Na pobudo Argete smo se odzvali takoj. Tovrstne zgodbe so namreč nekaj, kar mi moramo delati, kar znamo delati in kar v bistvu nenehno počnemo. Seveda se je to zgodilo v zelo pomembnem trenutku za eno majhno podjetje, kjer mi kot večji sistemi lahko dejansko pomagamo. Rezultat sodelovanja je namenjen potrošniku, ki bo upam prepoznal tudi vrednost tega projekta. Prepričan sem, da imamo zelo dober in kakovosten, vrhunski izdelek,« je povedal Tomislav Čizmić, predsednik uprave Mercatorja.
Sodelovanje z Argeto in Mercatorjem je idealna priložnost za promocijo posoške ribe in doline Soče, pravijo v Faroniki. »Posoška riba je vrhunska riba, ki si zasluži prepoznavnost in mesto na krožnikih svetovnih kuharskih mojstrov, predvsem pa na krožnikih vsakega slovenskega gospodinjstva. Z ribjim namazom Argeta Posoška postrv bodo kupci lahko okusili dolino Soče,« so prepričani.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.