Pevec pravi, da je v resnici brezpogojno ljubil to, kar počne - glasbo. foto: Sašo Švigelj / M24
Podjetje Nika, ki sta ga kot prvega zasebnega glasbenega založnika in distributerja v nekdanji Jugoslaviji leta 1989 ustanovila Darjo Rot in Marko Stopar, je od leta 1995 imetnik licence Warner Music za slovenski trg. Leta 2017 je prek partnerstva z ameriškim velikanom začelo distribuirati tudi lastni glasbeni katalog na tuje trge.
Nika med drugim trži izvajalce, kot so Big Foot Mama, Koala Voice, Luka Basi, Nipke, Siddharta in Žan Serčič, v svojem katalogu ima več kot 11.000 skladb. Upravlja tudi največjo slovensko spletno glasbeno trgovino s preko 300.000 posnetki.
Warner Music, ki je nespecificirani manjšinski delež Nike kupil prek svoje družbe Warner Music South East Europe, prek katerega posluje v državah nekdanje Jugoslavije ter Albaniji, Bolgariji, Romuniji in na Madžarskem, je v petkovem sporočilu za javnost zapisal, da posel Nikinim strankam prek Warnerjeve globalne mreže odpira možnosti za večjo mednarodno veljavo.
V Warner Music so ob tem zapisali, da v Sloveniji sodelujejo z več akterji na glasbenem področju, odlične izkušnje s sodelovanjem z Niko pa so jih prepričale v naslednji korak v partnerstvu z ljubljanskim podjetjem. Rot, ki je 50-odstotni lastnik Nike, in Stopar, ki ima v lasti 25 odstotkov družbe, sta medtem navedla, da bo tesnejša povezava z Warner Music Group Niki olajšala prizadevanja, da slovenske glasbenike uveljavi na svetovnem prizorišču.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.