Španska kraljica Letizia se je pred kratkim udeležila 10. obletnice izhajanja ene od španskih poslovnih revij in zablestela v izjemno elegantni obleki z modnim dodatkom komercialne znamke.
Letizia je bila pred poroko uspešna novinarka in televizijska voditeljica, vendar je zaradi ljubezni svojo kariero obesila na klin ter se posvetila kraljevskim obveznostim. Kljub temu pa še vedno najde čas, da podpre svoje nekdanje kolege. Tako se je pred kratkim v Madridu udeležila praznovanja ob 10. obletnici izhajanja revije El Economista.
Za to priložnost je oblekla kostim modne hiše Hugo Boss. Model v beli in temno modri barvi, za katerega je odštela okoli 530 evrov, je poživila z modnim dodatkom komercialne znamke, ki se prodaja po dostopnih cenah. Obula je namreč rdeče čevlje znamke Mango. Kraljičina ušesa so krasili Zarini uhani, za katere je odštela okoli 13 evrov.
S tem, ko se je španska kraljica omislila kar dva modna dodatka priljubljenih španskih modnih znamk, je dokazala, da daje prednost »domačim« oblikovalcem iz španske modne industrije.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.