golavšek novak Odkrito.si

Partner znane Slovenke nepričakovano do bajnega ...

Asteroid Apofis Svet24.si

Letel bo bližje nam kot Luni, Nasa svari pred ...

galaxy-3608029_1280 Petisvet.si

Kaj ste bili pred smrtjo: poiščite svojo letnico...

madeira, avtobusna nesreča2 Svet24.si

FOTO: Avtobus s turisti zdrsnil s ceste in pristal...

mya-lecia naylor Svet24.si

Šok! Umrla je 16-letna televizijska zvezdnica

Jan Plestenjak (3) Njena.si

Nina Pušlar je tako zavrnila Plestenjaka

saška omeragić Njena.si

Grenka resnica o Saški iz Ljubezni po domače

Želite imeti lepo kožo? Izločite to živilo ...
| K.M.

Želite imeti lepo kožo? Izločite to živilo ...

Profimedia

Že sama prehrana odločilno vpliva na videz vaše kože.

Čeprav so akne in mozolji del odraščanja in najstništva, pa velikokrat napadejo tudi kožo odraslih žensk. Razlogi so različni. Veliko pa se da popraviti že s pravo prehrano. Oziroma predvsem, če iz svoje prehrane odstranite eno določeno živilo. 

Gre za transmaščobne kisline, ki tičijo predvsem v industrijskih hidogriranih maščobah. To so različne jedilne maščobe, ki se jih uporablja v predvsem 'na hitro' pripravljeni hrani, oziroma v 'fast food' jedeh. Najdete pa jo lahko tudi v nekaterih lešnikovih namazih, čipsu, ocvrtemu krompirčku, pripravljenih picah, pakiranem pecivu ...

Transmaščobe povečajo tveganje za infarkt, kap, povišajo krvni tlak, so krive za prezgodnje staranje kože in alergije. Hkrati pa povzročajo tudi akne, saj pospešijo nastanek loja in poroženitev v porah, ki se tako hitro zamašijo. V določenih državah pa jih že prepovedujejo. 

Gre predvsem za maščobe, ki nastanejo pri kemičnem strjevanju olja ali tudi pri zelo segretem jedilnem olju, ko se že začne kaditi. Zato morate biti pozorni. Pri peki uporabljajte predvsem olje z visokim vreliščem. Primerno je tako kokosovo olje, repično ali sončnično. Oljčno olje je tako za peko manj primerno. V hladni različici pa je tako zelo zdravo. 

Majhne količine teh maščob lahko sicer najdete tudi v mleku in mlečnih izdelkih, pa v klobasah in določenih mesnih izdelkih. Vendar te niso tako nevarne. 

V boji proti aknam je tako pomembno, da omenjene maščobe nadomestite z zelenjavo, žiti, oreščki, ribami ... Iz jedilnika pa izpustite tudi belo moko in sladkor in velike količine mleka.