anastasia1 Odkrito.si

»V tem poslu za mame ni dobro poskrbljeno«

Ivan Galeković Svet24.si

VIDEO: Znanih je več informacij o tragediji, ki ...

oko Petisvet.si

Stopnje v duhovnem razvoju: bližnjic ni, so pa ...

Ivan Galeković Svet24.si

VIDEO: Znanih je več informacij o tragediji, ki ...

Monti Sciaga Svet24.si

FOTO: Švicarska vasica kmalu s posestvi za slab ...

verboten 3 Njena.si

Pri Natalji Verboten gostje oblečeni končajo v ...

rok švab Njena.si

Takole Modrijan razvaja svojo srčno izbranko

Želite imeti lepo kožo? Izločite to živilo ...
| K.M.

Želite imeti lepo kožo? Izločite to živilo ...

Profimedia

Že sama prehrana odločilno vpliva na videz vaše kože.

Čeprav so akne in mozolji del odraščanja in najstništva, pa velikokrat napadejo tudi kožo odraslih žensk. Razlogi so različni. Veliko pa se da popraviti že s pravo prehrano. Oziroma predvsem, če iz svoje prehrane odstranite eno določeno živilo. 

Gre za transmaščobne kisline, ki tičijo predvsem v industrijskih hidogriranih maščobah. To so različne jedilne maščobe, ki se jih uporablja v predvsem 'na hitro' pripravljeni hrani, oziroma v 'fast food' jedeh. Najdete pa jo lahko tudi v nekaterih lešnikovih namazih, čipsu, ocvrtemu krompirčku, pripravljenih picah, pakiranem pecivu ...

Transmaščobe povečajo tveganje za infarkt, kap, povišajo krvni tlak, so krive za prezgodnje staranje kože in alergije. Hkrati pa povzročajo tudi akne, saj pospešijo nastanek loja in poroženitev v porah, ki se tako hitro zamašijo. V določenih državah pa jih že prepovedujejo. 

Gre predvsem za maščobe, ki nastanejo pri kemičnem strjevanju olja ali tudi pri zelo segretem jedilnem olju, ko se že začne kaditi. Zato morate biti pozorni. Pri peki uporabljajte predvsem olje z visokim vreliščem. Primerno je tako kokosovo olje, repično ali sončnično. Oljčno olje je tako za peko manj primerno. V hladni različici pa je tako zelo zdravo. 

Majhne količine teh maščob lahko sicer najdete tudi v mleku in mlečnih izdelkih, pa v klobasah in določenih mesnih izdelkih. Vendar te niso tako nevarne. 

V boji proti aknam je tako pomembno, da omenjene maščobe nadomestite z zelenjavo, žiti, oreščki, ribami ... Iz jedilnika pa izpustite tudi belo moko in sladkor in velike količine mleka.