vida-trotovšek
Jana

Vidinih 100 let: Smeh je pol zdravja

Izidor Krivec
Necenzurirano

Razkrivamo: tožilstvo blokiralo hrvaški prevzem Celjskih mesnin

njena.si
njena.si njena.si
Moda&Lepota
 

Lepotna telovadba za manjši podbradek

11. 6. 2024; 02.00
Avtor: Njena.si
woman-1320810_1920

foto: Pixabay

Tudi vas moti podbradek? Z rednimi vajami ga je mogoče nekoliko zmanjšati. Večino vaj lahko delate kjerkoli in kadarkoli.

Poljubite

Stojte vzravnano, nagnite glavo nazaj in poglejte navzgor. Ustnice našobite v poljub in jih tako držite 6 sekund. Nato se sprostite in vrnite glavo v prvotni položaj. Vajo ponovite vsaj 15-krat.   

Iztegnite jezik

Široko odprite usta, in medtem ko štejete do 5, jezik počasi potiskajte ven. Iztegnite ga, kolikor lahko. Nato zaprite usta in mirujte približno 5 sekund. Naredite deset zaporednih ponovitev.

Iztegnite čeljust

Nagnite glavo nazaj in usmerite pogled navzgor. Čeljust iztegnite naprej in ostanite v tem položaju vsaj deset sekund. Nato čeljust sprostite in vrnite glavo v naravni položaj. Ponovite desetkrat.

Obračajte glavo

To vajo naredite stoje. Začnite tako, kot da bi želeli spustiti brado na prsni koš. Počasi zavrtite glavo na desno in jo v tem položaju zadržite 5 sekund. Enako naredite na levo stran. Ponavljajte vsaj 30 sekund.

Jezik za zobmi

Odprite usta, kolikor lahko. Vrh jezika postavite oziroma močneje pritisnite na notranjo stran spodnjih zob. Vdihnite zrak skozi usta in izdihnite, pri čemer izgovarjajte črko A vsaj eno minuto. Sprostite se za 15 sekund, nato še enkrat ponovite.

Pritiskanje brade

Glave ne premikajte, brado pa medtem s hrbtom dlani potiskajte navzgor, a ne premočno. Vajo izvajajte vsaj pol minute.

Naprej in nazaj

Iztegnite vse prste leve roke. Palec položite na eno stran čeljusti, druge prste pa na drugo stran. Dokler držite roko v tem položaju, potiskajte glavo in vrat naprej. Zadržite pritisk pol minute, nato se sprostite za 15 sekund. Vajo ponovite še trikrat.

Dviganje iz ležečega položaja

Ulezite se na hrbet, na rob postelje, in pustite, da vam glava pade preko roba, da vrat nosi vso težo. Nato pritegnite glavo k prsnemu košu, ramena in hrbet naj ostanejo pri miru. Zdržite v tem položaju vsaj 10 sekund, nato se sprostite. To vajo ponovite samo dvakrat. 

prejšnji članek
Pet vaj za več prijaznosti
Zdravje
Pet vaj za več prijaznosti
naslednji članek
Grah in redkvice v glavni vlogi
Kulinarika
Grah in redkvice v glavni vlogi