foto: M24
Z Lorello Flego, po izobrazbi sicer otroško psihologinjo, drugače pa eno največjih modnih poznavalk pri nas, smo poklepetali o njeni oddaji Bleščica, edini oddaji o modi pri nas, ki je na nacionalni televiziji na sporedu že enajsto leto. Na začetku je bila to zgolj rubrika v sklopu oddaje Tistega lepega popoldneva, kmalu pa je postala samostojna oddaja, v kateri Lorella s svojim pomirjujočim glasom in s primorskim naglasom pripoveduje o – kot pravi sama – vsem lepem.
Se spomnite začetkov oddaje? Kakšni so bili?
Začetki so bili … no, ne bom ravno rekla, da nam niso bili naklonjeni ... (smeh) Bom rekla, da sem z oddajo rasla, z njo pa so rasli tudi gledalci. Na začetku smo namreč v prispevkih predstavljali oblikovalce, ki so bili v Sloveniji neznani. Pri nas nimamo veliko blagovnih znamk in poznamo le tiste največje, ampak svet mode je zelo pester in raznolik. Veliko je oblikovalcev, ki so izredno dobri, a so pri nas neznani, ker se ne prodajajo.
Kakšno je sporočilo Bleščice?
Z Bleščico sem želela širiti modno kulturo. Moje sporočilo ni v smislu, da vam pokažem modno revijo, vi pa pojdite v trgovino to kupit. Gre za smisel za estetiko, ki ga mora imeti vsak narod, ker z estetiko bolje in lažje živiš. Zato vedno pravim, da je to oddaja o lepem. Ker me zanimajo vse stvari, ki so lepe. To ni nujno samo moda, to so lahko potovanja, dodatki, dobre restavracije … Življenjski slog je zelo širok pojem.
Se je v tem času, odkar vodite oddajo, dojemanje mode pri nas spremenilo?
Ogromno se je spremenilo, ker je veliko ljudi zaznalo, da je lahko moda tudi posel. Kar je ključnega pomena. Moda je zanimiva, recimo za tiste, ki se želijo preko mode izpostaviti in doživeti trenutno slavo. Živimo v svetu, kjer so razni blogi, tviti in Instagram ključnega pomena. Ampak moda je dejansko posel, in če uspeš razviti neko linijo ali si omisliti neka oblačila ali dodatke, ki so všeč tudi drugim, lahko od tega živiš. V Sloveniji imamo zdaj veliko različnih oblikovalcev. Recimo take, ki se ukvarjajo z moško modo. To je bilo prej področje, ki je bilo popolnoma nerazvito. Konec koncev imamo celo teden mode, ki ga prej ni bilo oziroma je bil v manjšem obsegu.
Moda je bila vedno nekakšen magnet …
Okoli mode je vedno neka fascinacija, ker je to en tak poseben svet. Modni navdušenci so po eni strani nekakšni vesoljčki, po drugi pa ravno to pritegne, ker gre za lepe stvari. Ko sem delala intervju s Planinškom, je rekel, da imamo v možganih center za lepoto, zato hočeš nočeš lepoto opazimo.
Veliko potujete in se srečujete z modnimi oblikovalci. Je kakšen na vas naredil poseben vtis?
Načeloma mi je vsak oblikovalec zelo pri srcu, ker cenim njegovo delo. Nimam svojega priljubljenega, sem pa zelo žalostna, če se kdaj zgodi, in to se mi je lani zgodilo pri gospodu Armaniju, da dobiš občutek, da je človek pozabil na pot, ki si jo je začrtal v življenju. Postal je nekako vzvišen. Sploh v Italiji imajo velik problem s tako imenovanimi guruji mode, ki so tako močni, da ne spustijo nikogar zraven. Pri njem je to še posebej očitno, čeprav pravijo, da podpira in financira mlade. Ampak sama sem ga začutila kot človeka, ki je zaprt v svojem svetu, kar se mi je zdelo prava škoda, ker je gospod že zelo v letih. Zdi se mi, da če si bolj preprost, bolje in lažje živiš.
Kako dojemljivi smo pri nas za nove trende?
V Sloveniji imamo srečo v nesreči, ker je veliko trgovin, ki prodajajo t. i. hitro modo. Nizkocenovne znamke, ki kopirajo od velikih. Dovolj je en pogled na ulico, da vidimo, kaj nosijo predvsem mlajše generacije. Takoj je jasno, da sledimo modnim trendom, čeprav si ne moremo vsi privoščiti chanela ali diorja. Ko sem nazadnje sedela v Ljubljani na kavi in opazovala mimoidoče, sem bila zelo zadovoljna, saj sem videla kar nekaj dobrih stajlingov. Mlade punce, ki si ne morejo privoščiti dragih znamk, ampak so vseeno dobro oblečene. Kar je zelo dobro za samozavest, saj če si dobro oblečen, se dobro počutiš in bolje funkcioniraš.
Kar je zagotovo napredek.
Gotovo. Tudi trg se je spremenil; če pomislim, kako je bilo včasih, ko smo hodili v Trst kupovat, danes pa Tržačani hodijo v Ljubljano, ker je veliko več trgovin in blagovnih znamk. Slovenija se je zelo odprla in res veliko je trgovin, ki so v lasti ljudi, ki imajo občutek za modo in vedo, kaj naročiti in kako to predstaviti. Naše izložbe so resnično lepe, zato moram reči, da me Ljubljana iz modnega vidika zelo navdušuje.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.