Moda&Lepota
 

Sanjska Tjaša Kramarič jih obožuje

27. 5. 2022; 20.00
Avtor: K.M.
Tjaša Kramarič

Tjaša Kramarič foto: Promocijski material

Tjašo smo ujeli med ekskluzivno nakupovano izkušnjo. Preverite, zakaj obožuje ta modni kos.

Blagovna znamka Freddy, ki se je pred kratkim preselila na novo lokacijo, in sicer na Rožičevo 14 v Domžale, predstavlja ekskluzivno nakupovalno izkušnjo za izbrane okuse ob spremljavi izbrane poletne kolekcije, nad katero so navdušene tudi modne poznavalke.


V novih prostorih vam bodo pri Freddyju postregli z dvema linijama, ki sta na ogled v ločenih razstavnih prostorih. Ponudba hlač Freddy vas bo pričakala v prvem delu, medtem ko bo športna kolekcija na voljo v drugem segmentu predstavitvenega prostora. Freddy je po svetu poznan predvsem zaradi edinstvene tehnologije WR. UP®, s katero je ustanovitelj Carlo Freddi želel povezati ženstvenost in tehnološke inovacije. Tako je nastal edinstven kos garderobe, ki seje neverjetne rezultate na mednarodnem trgu.

Tjaša Kramarič in Martina Mlakar v Freddy kompletu foto: Freddy

Freddyjevo novo modno doživetje so med prvimi izkusile vplivnice Tamara Simovič, Tjaša Kramarič, Ines Vidmar in lastnica lepotnega salona Blum Martina Mlakar. Kramaričeva je ob tem povedala: »Osebno mi je najbolj pisana na kožo kolekcija za šport in prosti čas. Rada uživam s prijatelji in nosim bolj sproščena oblačila, hkrati pa mi Freddy dovoljuje, da sem zraven še urejena. Moj najljubši kos pa je – zanimivo – blejzer, čeprav je Freddy najbolj znan po svojih hlačah.«

prejšnji članek
Hrvaška pevka ne more več skrivati trebuščka
Svet slavnih
Hrvaška pevka ne more več skrivati trebuščka
naslednji članek
Žan Serčič pogreša umirjeno okolje in domače
Svet slavnih
Žan Serčič pogreša umirjeno okolje in domače

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.