Jysk odprl prvo trgovino v Ljubljani, urejeno po konceptu 3.0. foto: Arhiv podjetja
V novi trgovini JYSK bodo kupci lažje našli iskane izdelke ter tudi navdih. Ponudbo vrhunskega pohištva z danskim podpisom za pomladno-poletno sezono dopolnjujejo trije različni in inovativni dizajnerski trendi – My Space, Midsommer in Insta emotions.
Trend My Space jemlje navdih v iskanju časa zase in osredotočanju na svoje lastne potrebe. Spa, wellness, udobje in sprostitev so besede, ki ga najbolje opisujejo. Materiali, značilni za ta trend, so les, beton in steklo v kombinaciji z novimi materiali, kot so mreža, spominska pena in brušen krom, barve tega trenda pa navdihuje življenje pod vodo.
V trendu Midsommer najdemo vzorce, odtise in preproste oblike, ki jih navdihuje narava, kar ustvarja izgled ročnega dela. Oblike in forme so preproste, neformalne in sproščene, s poudarkom na mehki estetiki, ob prisotnih toplih tonih in mat površinah, barve pa navdihuje kombinacija barv iz dobrih starih 70-ih in skandinavskega poletja.
Insta emotions je trend, ki izvira iz neizogibnega pojava družbenih omrežij. Virtualne dogodivščine in holografske izkušnje so na prvem mestu, ko potujemo skozi nove resničnosti družbenih omrežij. V središču so eksperimentalne in geometrijske oblike, skupaj s školjkastimi oblikami. Žica, keramika in steklo se kombinirajo na nove načine, s čimer dosežemo prefinjen in igriv izgled v prepletanju starega in novega, od barv pa prevladujejo koralno rdeča, roza in oranžna.
"Za to sezono smo predstavili tri edinstvene stile, zaradi katerih bo vaše bivanje v zunanjosti in notranjosti posebno doživetje. Veliko pozornosti je namenjeno materialom, toplim, utišanim tonom. Prisotno je veliko eksperimentiranja s strukturami materialov, kjer je viden močan vpliv skandinavskega dizajna. Z izdelki JYSK lahko vsak v samo nekaj korakih ustvari harmonično vzdušje za brezkompromisno uživanje prostega časa v varnosti svojega doma," je povedala Sonja Mlakar, koordinatorica podjetja JYSK za družbena omrežja in digitalne kanale. Z uvajanjem teh trendov in novega koncepta ureditve trgovin načrtuje JYSK nadaljevanje pozitivne rasti v Sloveniji, ki jo kažejo lanski rezultati.
"Zelo sem zadovoljen z dejstvom, da je JYSK prva izbira vse več kupcev v Sloveniji. Tako je JYSK v lanskem poslovnem letu dosegel najboljše rezultate s prometom v višini skoraj 37.000.000 EUR in EBIT-om v višini 13,5 %, kar je 8 % več kot leto prej. Tako pomemben korak naprej nam daje neverjeten veter v hrbet in prepričani smo, da se bo trend rasti nadaljeval," je dejal Ivan Protega, retail manager JYSK-a za Slovenijo in BiH.
Danes, 02. 07. 2020, JYSK praznuje s posebnimi ponudbami, poleg Ljubljane še na dveh lokacijah – v Kranju in Domžalah, do konca novega poslovnega leta 2021 pa načrtuje v skladu s predstavljenim konceptom prenovo še 5 trgovin. JYSK Slovenija ima skupaj 22 trgovin z več kot 180 zaposlenimi.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.