Mirna Reynolds Dobra karma

'Prej ali slej bo zelo premožna,' o slovenski ...

Sarah Pharis Svet24.si

Pošiljala njegove gole fotografije, nadeli so ji ...

tone-krkovic-pl1 Reporter.si

Brigadirju Tonetu Krkoviču sodila nečakinja ...

tovarna-rog, evikcija, varnostniki, izgred, 19.1 Svet24.si

FOTO in VIDEO: Ščiti, palice in plinski ...

janez cigler kralj pl2 Necenzurirano

Desetletje anticepilskega duha v zavodu ministra ...

hans-sigl Njena.si

Hans Sigl, kot ga še niste videli

na granici _NNL3 Njena.si

Marko (Šverc komerc) raje igra negativce

Vzroki za nočno zbujanje in nemiren spanec
| KS

Vzroki za nočno zbujanje in nemiren spanec

Nespečnost, Dreamstime

Se tudi vi nenehno zbujate in ne veste zakaj? Potem je ta članek kot naročen za vas.

Obstaja več razlogov, zakaj enostavno ne morete prespati celotne noči, a tokrat si oglejmo le najpogostejših 5.

  1. Stres nosite v posteljo

Morda ste imeli težak dan, morda teden. Morda ste se skregali z nekom ali se vam morda neka želja žal ni izpolnila. Pri tem je nastal stres, ki pa žal ne pozna spanca. Tako je z vami zaromal v posteljo in tako z navdušenjem preprečeval, da bi lahko zaspali. Kaj narediti?

  • Vdihnite 4 sekunde
  • Zadržite 4 sekunde
  • Izdihnite 4 sekunde
  • Zadržite 4 sekunde

Pri tem se osredotočite le na vaše dihanje in nič druga. Tudi če pride do pojava novih misli, jih načrtno odstranite.

  1.   Pred spancem ste pojedli pretežko hrano

Če se pred spancem nasitite s pretežko hrani, ste v resnici svoje telo poslali v akcijo prebavljanja, kar pa se bo občutilo tudi na kvaliteti samega spanca. Pred spanjem se nujno izogibajte:

  • Trans hrani
  • Olju
  • Sadnim jogurtom
  • Sokovom
  • Alkoholu 
  1. Elektronika

Kot verjetno že veste, predolgo gledanje v ekran (telefona ali televizije, računalnika) škoduje našim spalnim navadam in sami kvaliteti spanca. Težava je namreč v modri svetlobi, ki daje možganom znak, da je dan in ne noč.

  1. Delate do zadnjega

Niste robot in tudi vi potrebujete zvečer nekaj sprostitve. Nehajte tako delati do zadnjega trenutka. Namesto tega raje preberite kakšno knjigo, si predvajajte umirjeno glasbo ali privoščite toplo kopel.

  1. Nimate spalne rutine

Ste vedeli, da možgani hrepenijo po rutini? Ko je ta ustvarjena, ti namreč najdejo bolj enostavne načine izvajanja rutine. Če boste tako vsak večer šli v istem času spat, se bodo možgani na to navadili in vas veliko hitreje zazibali v spanec.