Nekateri ustvarijo podobo, ki je daleč od resnice. foto: Pixabay
Kakšen je namen udeležencev resničnostnih šovov? Zakaj sebe in svoje življenje izpostavijo na televiziji, na milost in nemilost javnosti? Precej več kot za desetletje pogovorov z udeleženci resničnostnih šovov nam ponuja zanimiv vpogled v zakulisje in namene posameznikov, ki sklenejo postati del zabavnega TV programa. Ker se pogosto sprašujete o tem, kaj žene posameznike pred resničnostne kamere, vam tokrat predstavljamo še nekoliko drugačno plat …
Torej …, zakaj v šov?
Lep delež udeležencev resničnostnih šovov se na pustolovščino prijavi zaradi nove, drugačne izkušnje, s katero si želijo popestriti življenje. Pri tekmovalno obarvanih resničnostnih igrah je vodilo seveda glavna nagrada, s katero bi si uresničili bodisi poslovne cilje, rešili stanovanjski problem ali si kako drugače pomagali do svetlejše prihodnosti. Tudi ljubezen je resnično cilj nekaterih udeležencev, čeravno se vam pogosto zdi, da kandidate pred kamere žene hrepenenje po pozornosti. Med iskrene iskalce ljubezni običajno sodijo kandidati, ki jim v resničnem svetu ni uspelo najti sreče, a upajo, da bo slednje uspelo ustvarjalcem šova.
Kaj pa manj znani nameni?
Pojavljanje na televiziji seveda prinese prepoznavnost. Drži, z rokom trajanja, pa vendarle, če je posameznik dovolj zanimiv ali zna kako drugače ohraniti pozornost, njegova iskrica v medijskem svetu ne ugasne mesec po koncu predvajanja oddaje. Postati znan obraz je torej eden pogostejših razlogov, namere pa so različne, kot so si med seboj različni udeleženci. Nekateri denimo želijo poskrbeti za prepoznavnost svoje poslovne dejavnosti, drugi se nagibajo k temu, da jim bo 'slava' omogočila možnost zaslužka z vplivništvom na družbenih omrežjih, tretji si zgolj močno želijo biti znani, imeli pa smo tudi primer, ko je bil udeleženec šova prepričan, da bo zaradi pojavljanja na televiziji služil s prodajo izjav medijem.
Kratko, jedrnato, iskreno in anonimno
Nekaj akterjev je z nami anonimno delilo prave razloge za udeležbo v resničnostnem šovu. Pa naj jih kar takole nanizamo, brez olepšav in okraskov ...
"Promocija posestva, spodbujanje turizma. Boljše reklame od televizije ni."
"Predstavitev javnosti v glasbene namene."
"Utrjevanje mojega že uveljavljenega imena na družbenih omrežjih. Pridobivanje sledilcev, povečevanje možnosti za zaslužek."
"Mislim sem, da mi bodo našli žensko."
"Doma mi je bilo dolgčas."
"Želela sem se pokazati Sloveniji. Da bi me vsi poznali."
"Ko si enkrat na televiziji, je pot do ciljev lažja."
"Rabila sem drugačno izkušnjo, nekaj odpičenega."
"Zelo sem tekmovalen, vztrajen, rad tekmujem. Hotel sem preizkusiti svoje meje."
"Hotel sem biti znan, slaven."
"Všeč so mi kamere. To, da te snemajo, sprašujejo, da si zanimiv za ljudi ..."
"Zdelo se mi je zanimivo, da bi videl, kako se snema šov, pa da bi bil del tega vsega."
"Nagrada. Hotel sem ta denar, to mi je bil fokus."
"Reklama za neko mojo zadevo."
Za lepo podobo težke zgodbe
Nemalokrat se med raznolikimi osebnostmi zvrstijo tudi posamezniki, ki s svojo lepo predstavitvijo pustijo obetaven vtis, a se kasneje izkaže, da bi bolj kot med vrstice razvedrilnega čtiva sodili med objave v rubriki črna kronika.
Ta odkritja po lastni presoji ne razkrivamo javnosti, saj gre za primere, ki so v prvi vrsti potrebni obravnave pri zdravstvenih institucijah in/ali organih pregona.
V zadnjih letih so bile denimo med udeleženci šovov osebe, ki so imele resne psihološke težave, še bolj zaskrbljujoči pa so primeri kandidatov, ki imajo opravka s krajami, zlorabami živali, nasiljem, drogo, alkoholizmom in prostitucijo.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.