Natalija Bratkovič foto: VOYO
Medtem ko mnogi poudarjajo, da ne gledajo resničnostnega šova Kmetija ter da jih tovrstne vsebine ne zanimajo, hkrati presenečajo s podatki o dogajanju, ki nakazujejo, da so še kako na tekočem. No, kot kaže, bo tako tudi letošnje leto, na spletu, na kavču, na kavi pri sosedi, klepetu med malico ali ob kozarčku v lokalu … tema o Kmetiji in tekmovalcih bo znova vzbujala zanimanje in brusila jezike, zlasti tistih, ki se oglašajo iz virtualnega sveta. Da je zanimanje zelo veliko, sporočajo tudi iz televizijske hiše POP TV.
»Kmetija še vedno ustvarja navdušenje pred televizijskimi zasloni gledalcev, saj si je prvi del včeraj ogledalo kar 49 % gledalcev, kar predstavlja rating 12,7 %*. Izjemne rezultate beleži tudi na VOYO. Prva dva dela sta namreč zabeležila že več kot 90 tisoč ogledov,« so pojasnili v izjavi za javnost.
Natalija Bratkovič foto: POP TV
Izzivalci foto: VOYO
Družina, ki bo skromneje živela foto: VOYO
Posestvo foto: VOYO
Premožnejša družina foto: VOYO
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.