Bruno Šulman foto: Ana Gregorič
Na Pop TV se držijo dobrih starih navad, da v sleherni sezoni MasterChefa med nastopajoče uvrstijo vsaj enega znanega neznanca oziroma neznanega znanca. Ta ob razkritju, kdo v resnici je in kakšno je njegovo ozadje, kot magnet ali skriti adut poskrbi za dodatno zanimanje javnosti, tako zanj kot za šov. V prejšnji sezoni je bila to Tanja Pirc, sestra nekdanje televizijske voditeljice Nataše Pirc Musar, v letošnjem MasterChefu pa se nam v uredništvu Zvezd/Lady dozdeva, da utegne imeti vlogo skritega magneta 21-letni Bruno Šulman.
Seveda ni naključje, da se okoli študenta psihologije, ki trenira atletiko in sanja, da bi imel svojo slaščičarno, dviga toliko prahu, da ima fant že svojo blagovno znamko in klub oboževalcev. Brunova mama Marjana Lavrič Šulman, diplomirana ekonomistka in magistra komunikologije, je namreč ena največjih slovenskih strokovnjakinj za marketing in trženje. V svojih najboljših časih je bila direktorica, srce in motor marketinške agencije Futura, zdaj pa je v vodstvu mednarodnega podjetja, v katerem iščejo kadre, Trescon. Zaljubljena je v svojega sina, promocijske aktivnosti zanj in za njegovo »kuharijo« so ji v veselje in »mala malica«. Za piko na i je Brunov oče Jože Šulman ob marketingu še mojster sodobnega komuniciranja, ki obvlada nagovarjanje širokih množic.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.