Svet slavnih
 

Trije nasveti iz filma Bohemian Rhapsody, ki zagotavljajo uspeh

13. 4. 2019; 12.00
Avtor: K.K.
Bohemian Rhapsody 2

Bohemian Rhapsody foto: Outnow

Tudi vi opazujete zvezdnike in se vam zdi, da jim je bilo zvezdništvo položeno že v zibelko?

Morda je na prvi vtis res tako videti, v resnici pa se tudi zvezdniki za čas svoje kariere srečujejo z vzponi in padci, z dvomi in tveganimi odločitvami. Poglejte si legendarno skupino Queen, ki nikakor ni bila legendarna že od začetka. Prav od nje, katere zgodbo danes spremljamo v filmu Bohemian Rhapsody, se lahko prav vsak podjetnik na začetku svoje poti veliko nauči.

Tako kot podjetniki je tudi skupina Queen začela iz ničle, a so na svoji poti naredili nekaj odličnih poslovnih odločitev, zaradi katerih so uspeli na glasbenem trgu. Tudi vi se lahko s pomočjo njihovega zgleda prelevite v superjunaka podjetništva in se z upoštevanjem naslednjih treh nasvetov ogromno naučite za uspešen preboj v poslovni svet.

Drugačnost zmaguje: Producent Queenov je bil prepričan, da bo pesem Bohemian Rhapsody zaradi svoje neobičajnosti komercialni polom. Podobno mnenje so imeli o pesmi tudi glasbeni kritiki, češ da je izven standardov. A zgodilo se je nepričakovano! Pesem je ob izidu prišla na vrhove vseh svetovnih glasbenih lestvic, še danes pa se uvršča na seznam najboljših skladb vseh časov. V čem je skrivnost? V drugačnosti. In prav drugačnost od konkurence je tista, s katero lahko uspete tudi v poslovnem svetu, s svojo ponudbo pridobite zanimanje več strank in si postavite tudi višjo ceno od konkurence.

Vizija kreira prihodnost: Ko je Fredy Mercury svoji ekipi predstavil idejo za nov album A Night at the Opera, je v živo naslikal svoje videnje albuma. “To bo rokovska plošča z razsežnostjo opere, vznesenostjo grške tragedije, duhovitostjo Shakespeara, z nebrzdanim veseljem glasbenega teatra. To bo prej glasbeno doživetje kot še ena plošča,« so besede, s katerimi se Fredy ni želel vkalupiti v glasbeni geto in s tem jasno pokazal, kako pomembno je v poslu znati komunicirati velike cilje in velike vizije.

Vložite VSE v svoj veliki preboj: Ko je Fredy Mercury svoji skupini predlagal, da bi posneli album, niso imeli denarja za takšen projekt. Čeprav je to na prvi pogled izgledalo kot samomor, so prodali kombi, s katerim so se vozili na nastope. Z denarjem so najeli studio in v njem posneli album, ki je pritegnil pozornost enega največjih producentov v Veliki Britaniji.

»Na svoji podjetniški poti imate dve možnosti. Prva možnost je, da se za vedno igrate igro majhnih stav in bodo tudi vsi dobički zelo majhni. Druga pa je, da vložite vse v svoj veliki met in naredite preboj,« Mercuryjevo potezo komentira Robert Rolih, mednarodni bestselling avtor knjige The Million Dollar Decision in evropski javni govorec leta 2015 po izboru Professional Speakers Academy iz Londona.

prejšnji članek
Pirhi s čebulnimi olupki
Kulinarika
Pirhi s čebulnimi olupki
naslednji članek
Preden prižgejo kamere, se Tara Zupančič takole spakuje
Svet slavnih
Preden prižgejo kamere, se Tara Zupančič takole spakuje

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.