Svet slavnih
 

Koliko ljudi v resnici gleda Kmetijo?

14. 11. 2019; 10.00
Avtor: V.M.
gledanost

Kako gledana je Kmetija? foto: Pixabay, POP TV

Pogovori o resničnostnem šovu Kmetija se odvijajo tako med osebnimi klepeti, kot med spletnimi druženji, kjer je letošnjo sezono še posebej pestro. Tudi branost novic na temo resničnostnega šova je zelo visoka, zato ne presenečajo rezultati raziskave, kako veliko gledalcev se ob večerih kratkočasi ob spremljanju odmevne razvedrilne vsebine.

Spremljate resničnostni šov Kmetija? Mnogo posameznikov slednje odločno zanika, češ da takšne vsebine resda ne spremljajo, ob čemer znajo brž povedati kakšno zabeljeno na račun tekmovalcev. A rezultati raziskave gledanosti AGB Nielsen Media research kažejo povsem drugo sliko. Kmetija je to jesen namreč na dnevnih lestvicah gledanosti praviloma na prvem mestu – tron ji je trikrat prevzel le prenos tekme z EP v odbojki na Kanalu A.

"Zabavne pripetije in zapleti se na letošnji Kmetiji stopnjujejo in s tem tudi njena gledanost. Predvčerajšnja epizoda je pred televizijske ekrane POP TV privabila največje število gledalcev v tej sezoni do zdaj. Epizoda je imela rating 16,4 odstotkov. Del, v katerem smo izvedeli, da je Luka že vstopil v finalni teden, saj je našel posebno vstopnico, si je ogledala skoraj polovica gledalcev, ki so takrat gledali TV vsebine.Pred televizijskimi ekrani pa je bilo še več predstavnic ženskega spola – rating 19,9 odtotkov in kar 55 odstotni delež gledalk," pojasnjujejo na POP TV.

prejšnji članek
Kaj ustvarjata Lara komar in Tadej Pišek?
Svet slavnih
Kaj ustvarjata Lara komar in Tadej Pišek?
naslednji članek
Zakaj si tekmovalec sam šiva kostum?!
Resničnostni šovi
Zakaj si tekmovalec sam šiva kostum?!
#nasazenazenska
nasazenazenska

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.