Svet slavnih
 

Tega ne gre zamuditi: ekskluzivni MModerni seminar z Aljošo Bagolo

17. 1. 2020; 13.10
Avtor: Promocijsko sporočilo
aljosa bagola1

Na seminarju bo Aljoša govoril tako o oglaševanju kot tudi o izgorelosti. foto: P.R.

Revija Marketing Magazin organizira MModerni seminar z Aljošo Bagolo z naslovom »Kreativnost, prosim«, ki bo v Ljubljani 28. januarja 2020!

Kreativni direktor, pravi marketinški guru in avtor knjižne uspešnice Kako izgoreti, Aljoša Bagola, za oglaševalce in komunikatorje ter vse, ki želijo podrobneje spoznati, kako deluje oglaševalski in kreativni um, pripravlja nepozabno srečanje na MModernem seminarju. 

PRIJAVITE SE LAHKO TUKAJ. 

MModerni seminar bo razdeljen na tri dele

V prvem delu bo Bagola spregovoril o najpomembnejših projektih svoje 15-letne kariere in o tem, kako poiskati, določiti in v sporočila prevesti najprimernejše ideje za komuniciranje storitev in izdelkov ali pobud. Govoril bo tudi o tem, kako sprejemati odločitve in kako zanje navdušiti tako sodelavce kot tudi naročnike ter javnost, ki so ji sporočila namenjena.

Drugi del seminarja bo posvečen oglaševanju in temi, o kateri se danes veliko govori – izgorelosti

Čeprav je izgorelost pojem, ki ga povezujemo z različnimi panogami, se zdi, da še posebej veliko težavo predstavlja prav v oglaševalski industriji. Bagola meni, da zato, ker je to področje močno podvrženo časovnim in finančnim pritiskom, hkrati pa prinaša zelo visoke zahteve po kreativnosti in učinkovitosti. »To je resnično zahtevna panoga, ki te – tudi če si še tako prekaljen, lahko hitro pripelje do roba. Širše gledano pa izgorelost več ne izbira po panogah, saj so podobne zahteve prisotne takorekoč povsod. Pričakovanja biti najboljši, dosegati vedno boljše rezultate, biti učinkovit in na razpolago, odgovoren, prizadeven in požrtvovalen, ljudje že zelo zgodaj ponotranjimo in se obremenimo z vsiljeno pomembnostjo. Ker nikoli ne naredimo inventure svojih lastnih pričakovanj, hotenj in ciljev, se to seveda sešteje v zelo nezdrav življenjski slog, ki kmalu zdrsne v izgorelost ali telesne bolezni. Še huje pa je, da ne živimo življenja, kot smo ga sami želeli, in da tega ne ugotovimo, dokler ni prepozno,« je prepričan.

Zadnji, tretji, del seminarja pa bo namenjen pogovoru med predavateljem in udeleženci seminarja, ki bodo prejeli tudi njegovo knjigo Kako izgoreti z izvirnim avtorjevim podpisom.

Na dogodku bodo podeljena tudi priznanja desetletja

Tudi pri reviji Marketing magazin so ga večkrat imenovali za kreativnega direktorja leta, ob koncu preteklega leta pa tudi za kreativnega direktorja desetletja. Po MModernem seminarju mu bodo organizatorji tako podelili tudi priznanje za ta dosežek, prejeli pa ga bodo tudi vsi preostali nagrajenci, ki so jih razglasili v aktualni številki Marketing magazina.

Poleg Bagole so med njimi še Pristop (agencija desetletja), Žare Kerin (oblikovalec desetletja), »Lahkonočnice« (oglaševalska akcija desetletja, ki so jo za A1 Slovenija ustvarili v agenciji Grey Ljubljana), A1 Slovenija (oglaševalec desetletja), Zavarovalnica Triglav (družbeno odgovorni oglaševalec desetletja), Timotej Gala (digitalna osebnost desetletja), BicikeLJ (medijska inovacija desetletja), Štartaj Slovenija (medijski projekt desetletja) ter SEMPL (marketinška konferenca desetletja).

Vse podatke za prijavo na MModerni seminar najdete TUKAJ. 

prejšnji članek
Ne bojte se kalorij v sadju
Zdravje
Ne bojte se kalorij v sadju
naslednji članek
Bi na tej fotografiji prepoznali Darjo Gajšek
Svet slavnih
Bi na tej fotografiji prepoznali Darjo Gajšek

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.