BQL, Rok Piletič, Anej Piletič foto: Promocijski material
Rok in Anej Piletič, ki ustvarjata pod imenom BQL, sta pred slabima dvema mesecema izdala pesem Na frišno, s katero sta se predstavila tudi v nekoliko drugačni glasbeni podobi. Očitno pa so oboževalci nad njo več kot navdušeni, saj sta z videospotom včeraj že dosegla milijon ogledov na platformi YouTube.
"Hvala vsem, ki ste sodelovali pri tem, resnično pa nama je žal, da je ne moremo skupaj zapeti na koncertu," sta fanta zapisala na družbenem omrežju.
Danes pa ju je čakala še lepša novica, saj je videospot sodelovanja z Niko Zorjan Ni predaje, ni umika dosegel 3 milijone ogledov na družbenem omrežju.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.