Toni Šćulac foto: RTL
Ko je v začetku lanskega leta odjeknila vest, kdo je postal sanjski moški 3. sezone priljubljenega hrvaškega šova, je na spletu vrelo od vprašanj, zakaj se vendar tako cenjen, izobražen in kvaliteten moški podaja v resničnostno oddajo, ki ravno ne laska njegovi intelektualni naravi. Kaj docent Naravoslovno-matematične fakultete in član organizacije za jedrske raziskave v Cernu počne v resničnostnem šovu? Nekoliko nenavadno kajne? A Toni ima tudi na vse to odgovor …
»Kje so bili ti isti komentatorji, ko so o meni ali kakšnem drugem kolegu pisali zaradi dvojnega doktorata in raznih nagrad? To zagotovo nikogar ni zanimalo, kar je verižna reakcija. Takšne novice so manj brane, ni klikov in zaslužka. Zdaj pa je povsem druga zgodba. Vsem, ki me žalijo, bi priporočal, naj razmislijo, ali so tudi oni del tega problema. Na mojo prijavo lahko gledamo kot na alegorijo današnje družbe. Mogoče pa populariziram tudi fiziko,« je za hrvaški medij pojasnil svoje stališče Toni in nadaljeval, da je bil to pravzaprav čisto zares eden izmed razlogov, da postane del šova. »Demistificirati fiziko in dokazati, da je tudi pri opravljanju mojega dela mogoče potovati in si širiti obzorja.«
No, Toni je zagotovo združil dva svetova, ki sta po zanimanju splošne družbe močno oddaljena drug od drugega. Medtem ko večji del ljudi intelektualne vsebine niti malo ne pritegnejo, so ustvarjalci raznolikih formatov oddaj in snovalci spletnih/tiskanih vsebin primorani ponujati tisto, kar publiko/bralce zanima in privlači. Čeprav spletni komentatorji radi povedo, da gre za neumnosti, ki nikogar ne zanimajo, pa kazalci gledanosti in branosti kažejo popolnoma druge številke. Tonijeva ugotovitev je torej povsem na mestu. Vse se odvija na podlagi zanimanja publike. Če bi bilo drugače, bi na komercialnih televizijah v večernem terminu denimo spremljali poučne naravoslovne oddaje o življenju tropskih živali …
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.