Leonardo DiCaprio foto: Profimedia
Blagovna znamka LØCI je poročala o izgubah v višini 3,2 milijona evrov in upnikom dolguje več kot 830 tisoč evrov. Lani je podjetje izgubilo več kot milijon evrov. Mimogrede, podjetje je najbolj znano po proizvodnji superg, ki so narejene iz recikliranega bambusa, pene in gume. Vsak par je narejen iz 20 plastičnih steklenic. Športni copati stanejo okoli 190 evrov in so med zvezdniki prava uspešnica, kar pa očitno ni dovolj za dobro poslovanje podjetja. Po poročanju The Suna je igralec v preteklem letu vložil 3,5 milijona evrov za pomoč pri razvoju znamke. »On vidi svet tako, kot ga vidimo mi. Popoln blagoslov je, da ga imamo v ekipi,« je pred časom dejal ustanovitelj znamke Emmanuel Eribo. Leonardo je razkril, da je ponosen, da je vlagatelj v okolju prijazno blagovno znamko. »Ponosen sem, da sem investitor v LØCI, blagovno znamko, ki se posveča zmanjševanju vpliva na okolje in se osredotoča na ustvarjanje etične obutve brez krutosti,« je ob začetku sodelovanja dejal zvezdnik. Kaj pa si misli zdaj? No, odgovora še ne poznamo.
Leonardo DiCaprio foto: Profimedia
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.