MrBeast je najbolj plačan spletni ustvarjalec foto: Profimedia
Vrednost industrije vplivnežev je danes ocenjena na 250 milijard dolarjev, družba Goldman Sachs pa napoveduje, da se bo do leta 2027 povečala na skoraj 500 milijard dolarjev. Forbes je izdal lestvico najbolj plačanih ustvarjalcev leta 2024. Tisti, ki so se letos ustvarili na lestvico, so v zadnjih 12 mesecih zaslužili skoraj 720 milijonov dolarjev, kar je za 20 milijonov dolarjev več kot leta 2023. Od lanskega leta so najboljši ustvarjalci so skupnemu številu dodali več kot 100 milijonov sledilcev - zdaj se lahko pohvalijo z več kot 2,7 milijarde sledilcev na YouTubu, TikToku in Instagramu.
Ustvarjalci zdaj izkoriščajo svoj družbeni vpliv, da se iz zabavljačev razvijejo v podjetnike. MrBeast, Khaby Lame, sestre D'Amelio, brata Paul in Emma Chamberlain vodijo lastne blagovne znamke in po vsej državi prodajajo hamburgerje, kuhinjsko orodje, čevlje, energijske pijače in kavo. Drugi, med njimi Addison Rae Easterling, Matt Rife in Amelie Zilber, so se s telefonskih zaslonov preselili v osrednje medije. V industriji, ki je nekoč temeljila na selfiih, nekateri gradijo pretočne studie.
Forbes je za razvrstitev najboljših ustvarjalcev na svetu s pomočjo podjetja za trženje ustvarjalcev Influential zbral podatke o ocenjenih bruto zaslužkih, številu sledilcev, stopnjah vključenosti in podjetniških dejavnostih več tisoč internetnih osebnosti. Rezultat: 50 zvezdnikov družabnih medijev, ki s svojim velikim dosegom in zvestimi oboževalci pretvarjajo šum družabnih medijev v milijarde dolarjev. Med najbolj plačanimi pa je MrBeast, ki je zaslužil kar 85 milijonov dolarjev in ima 503 milijone sledilcev. MrBeastu sledijo Dhar Mann, Matt Rife, Charli D’Amelio, Stokes Twins, Dixie D’Amelio, Mark Rober, Alex Cooper, Rhett & Link in na desetem mestu Khaby Lame.
MrBeast ima več kot 500 milijonov sledilcev v družabnih medijih in je tako najbolj sleden ustvarjalec na svetu. MrBeast (s pravim imenom Jimmy Donaldson) se lahko pohvali z več kot 320 milijoni naročnikov na svojem glavnem kanalu na YouTubu, v zadnjem letu pa je zbral skoraj 9 milijard ogledov. Vse to je posledica divjih videoposnetkov z ekstremnimi podvigi (teden dni preživel v jami) in tekmovanji (100 dni preživel v bunkerju in osvojil 500.000 dolarjev). MrBeastova velika priljubljenost je sprožila uspešne potrošniške linije izdelkov, od oblačil do njegovih sladkarij Feastable. Pritegnila je tudi polemike. Septembra so tekmovalci njegove prihodnje Amazonove oddaje Beast Games tožili produkcijsko podjetje zaradi nevarnih razmer na snemanju. MrBeast tožbe ni komentiral.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.