telefon foto: profimedia
»Poln kufer imam tega, da je povsod samo tematika o poplavah. A je res treba delati ljudi živčne s tem, ko moramo to gledati?« je spletna uporabnica izrazila svoje počutje ob katastrofalnem uničenju. Iskren zapis, ki razgalja odsotnost empatije in vrednot, pa ni edina oblika nespoštljivih odzivov na poplave. Medtem ko številni spletne zidove polnijo s pozivi za pomoč ali pa se iz spoštovanja do žrtev vsaj vzdržijo objavljanja veselih in brezskrbnih trenutkov, je nemalo posameznikov, ki spletne vrstice polnijo z zaskrbljujočimi zapisi. Opaziti je moč izrazito pomanjkanje empatije, plasti sebičnega odnosa do tragedije pa odstirajo tudi izkoriščanja situacije in podla dejanja.
A ne govorimo o crkljanju potrošnikov s kodami za popuste za kreme in čokolade. Na spletne ponudbe dobrih ljudi, ki žrtvam podarjajo pomoč v obliki dobrin, pohištva, oblačil in tudi avtomobilov, se namreč javljajo preprodajalci. V prodajnih skupinah na Facebooku opozarjajo na podleže, ki prosijo za pomoč, nato pa podarjene stvari ponudijo v prodajo. Stopiti skupaj in pomagati v težkih trenutkih seveda vrača vero v človeštvo, je pa smotrno, da se prepričate, da bo šla pomoč v prave roke. Povežite se z dobrodelnimi društvi, če pa ne želite posrednikov, je morda bolje, da pomagate ljudem, za katere veste, da pomoč tudi v resnici potrebujejo.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.