fotografija je simbolična foto: Pexels
Ustvarjalci filma Igrišča ne damo!, ki v slovenske kinematografe prihaja 5. septembra, so v sodelovanju s kreativnim studiem Trampolin zasnovali tudi kampanjo #GibanjeZaGibanje, s katero želijo mladostnike iz vse Slovenije spodbuditi, da prekomerno rabo naprav z zasloni in vse večjo družbeno izoliranost uravnotežijo z več gibanja na prostem in kakovostnim druženjem.
Družbeno odgovorna kampanja #GibanjeZaGibanje je doživela velik uspeh in odmeva po vsej Sloveniji.
Otroci in njihovi starši so na poziv studia Trampolin in ustvarjalcev novega otroškega filma prijavili številna igrišča, za katere jim je mar, da se jih ohrani, predvsem pa aktivno uporablja. Akterji kampanje so bili zelo uspešni pri aktiviranju mladih, dosegla je prav vse konce Slovenije. Kljub temu, da se je uradno zbiranje prijav že končalo, kampanja še zdaleč nima epiloga.
Vsi na igrišča in vabljeni na snemanje videospota!
Sodelavci kampanje so imeli pri izboru igrišč polne roke dela. Reper Nipke pa se je danes zjutraj že javil na Hitradiu Center in v etru razkril sedem igrišč, ki jih »ne damo!«, in na katerih se bo snemal videospot za skladbo Igrišča ne damo!, za istoimenski film. Nipke je med drugim povedal, da poletne počitnice zanj niso bile le misel na morje, ampak predvsem vsakodnevno druženje na igrišču.
Videospot se bo snemal letos med 1. in 4. avgustom, zato vse vabimo, da v času snemanja igrišča tudi obiščejo in »odigrajo« svojo vlogo v spotu, režiral ga bo Tosja Flaker Berce, ki se podpisuje tudi pod mladinsko komedijo Kaj pa Ester, 2023. Direktor fotografije Peter Perunović pa je posnel številne videospote za zasedbe kot sta Senidah in Mrfy, slednje slišimo tudi v filmu Igrišča ne damo!
Ekipa bo torej snemala na sedmih izbranih igriščih, odpravila se bo v Izolo, Ljubljano, Koper in Maribor. Tu je nekaj emotivnih zapisov tistih, ki so »glasovali« za svoje igrišče in ga prijavili na naš poziv. Nabor je bil resnično raznolik.
»Ker je to prostor, kjer se družim s prijatelji in se imamo top! Pridi še ti«, je za svoje igrišče na Bratoževi ploščadi navijala Zala iz Ljubljane. Gentiana iz Izole pa je svoje igrišče pospremila s temi besedami: »To je moje rojstno mesto, soseska, v kateri sem odraščala in igrišče, ki je že veliko generacij pospremilo v svet.«
»Je eden največjih skate parkov in prvi te dimenzije v Sloveniji. Zanj smo se borili preko iniciative #mariborZAsk8park ,sedaj pa več kot pričakovano služi svojemu namenu, saj je nabito poln vse dni ter povezuje različne generacije, ki se tam aktivno ukvarjajo z urbanimi športi ali se zgolj družijo«, pa je ob svojem predlogu Skateparka Maribor zapisal Iztok Šumatić, tudi predsednik Rolkarske zveze Slovenije. Tudi Rolkarska zveza se je aktivno vključila v kampanjo.
Kampanja po kampanji! Igrišča odprimo za otroke!
#GibanjeZaGibanje vzbudilo veliko zanimanja. Kampanji se je zelo dejavno pridružila tudi Zveza prijateljev mladine Slovenije, ki bo v sodelovanju s kreativnim studiem Trampolinin ustvarjalci filma Igrišča ne damo! v naslednjih mesecih izvedla številne dejavnosti. Menijo, da ravno zapiranje igrišč posredno poglablja socialne razlike v skupnostih, med prikrajšanimi pa se kopiči nezadovoljstvo in jeza.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.