Filip RFLisar foto: POP TV
Tako je ustanovil družbo Pohorska šunka, ki bo tržila mesnino pod istoimensko blagovno znamko. Flisar je namreč svoje športne noge med kariero ljubkovalno imenoval "pohorske šunke". Promocijska predstavitev novega mesnega izdelka bo danes v vinoteki Deliz na mariborski tržnici, v ponedeljek pa bo nato stekla še prodaja. Poleg omenjene mariborske vinoteke bo Flisarjeva šunka za zdaj na voljo v Račah, Kopru in Ajdovščini, v kratkem naj bi jo ponudili tudi v Ljubljani, prodajno mrežo pa bodo v Flisarjevem podjetju postopoma dopolnjevali. Na voljo bo tudi na spletu, na strani Gajbica.si.
Ime blagovne znamke je Flisar izbral na podlagi svoje izjave v avstrijskem Kreischbergu leta 2015, ko je postal svetovni prvak v smučarskem krosu. Po prihodu v cilj ga je novinarka vprašala, kako mu je uspelo v zadnjih metrih proge prehiteti sotekmovalce in s tretjega mesta skočiti na prvo, pa ji je odgovoril: "Pohorske šunke so zašpanale na kuclih in to je to, ne." Šunka, težka 1,25 kilograma ali 2,5 kilograma, je začinjena s tipičnimi pohorskimi začimbami in prekajena z bukovimi drvmi. Vse meso je po zagotovilih Flisarja slovenskega porekla, na spletni strani Pohorske šunke pa zagotavljajo, da je dobrobit živali absolutna prioriteta pri dobavah mesa.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.