Zdravje
 

Trajnostni materiali so ključnega pomena pri Beku

1. 7. 2021; 09.30
Avtor: Oglasno sporočilo
Beko Sustainability KV with Beko logo
Čedalje več sodobnih potrošnikov se zaveda pomena trajnostnega delovanja vsakega posameznika, ki je edini način, da bo naš planet enako kot nam pozneje služil tudi generacijam za nami. Kar okoli 80 odstotkov Evropejcev je v raziskavi izrazilo mnenje, da je varčevanje z vodo in energijo ter recikliranje odpadkov v vsakdanjem življenju njihova osebna odgovornost.

Beko je zavezan trajnostnosti

Pri Beku, vodilnem evropskem proizvajalcu gospodinjskih aparatov, so izvedli raziskavo o stališčih v zvezi s trajnostjo med prebivalci šestih evropskih držav: Velike Britanije, Italije, Francije, Nemčije, Španije in Poljske. Raziskava je pokazala, da je najbolj priljubljena trajnostna aktivnost recikliranje, pri vprašanju, kaj bi še lahko naredili za zaščito planeta, pa so vprašani po učinkovitosti na prvo mesto uvrstili kupovanje trajnostnih izdelkov, za njim pa še boj proti živilskim odpadkom, zmanjšanje letalskega prometa in zmanjšanje količine zaužitega mesa.

»Naša naloga je, da v naših življenjih najdemo boljše, bolj okolju prijazne načine. S serijo okolju prijaznih aparatov Beko lahko potrošniki zdaj v celoti opremijo svoj trajnostni dom,« pravi Hakan Bulgurlu, predsednik uprave podjetja Arçelik, ki je lastnik blagovne znamke Beko.

Kaj predstavlja trajnostni vidik pri Beko gospodinjskih aparatih?

V odgovor na zahteve potrošnikov in seveda na potrebe našega planeta je Beko v luči svojega trajnostnega poslanstva predstavil sedem novih gospodinjskih aparatov, ki sledijo filozofiji trajnosti. V linijo izdelkov, ki bodo potrošnikom pomagali zmanjšati njihov vpliv na okolje, so pri Beku uvrstili pralno-sušilni stroj, hladilnik, pečico, sušilni stroj, hladilnik, aparat za espresso in pomivalni stroj. Inovativni izdelki so izdelani iz recikliranih materialov, kot so PET-plastenke in ribiške mreže, ter bioloških odpadkov, kot so kavne usedline in jajčne lupine, pomivalni stroj pa se ponaša tudi s tehnologijo za optimizacijo odmerjanja in posledično varčevanja z detergentom.

Po besedah Zeynep Yalim Uzun, direktorice marketinga pri Arçeliku, je namen blagovne znamke Beko opolnomočenje prihodnjih generacij za bolj zdravo življenje, kar je mogoče le z bolj trajnostnim življenjem in vlaganjem naporov v bolj zdrav planet. »Vsa naša dejanja in vsak izdelek, ki ga uporabljamo, imajo vpliv na naravo. Poleg sedmih novih izdelkov tako nameravamo prilagoditi še obstoječe tehnologije, da bodo tudi naše preostale naprave bolj okolju prijazne. To je za Beko šele začetek.«

prejšnji članek
Dobri zdravnik: Ste vedeli, da je Ricky znan ameriški raper?
Svet slavnih
Dobri zdravnik: Ste vedeli, da je Ricky znan ameriški raper?
naslednji članek
Zmagovalec MasterChefa uresničil dolgoletne sanje!
Svet slavnih
Zmagovalec MasterChefa uresničil dolgoletne sanje!

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.