foto: Pixabay
Nikar ne obupujte nad lastno usodo in ne razmišljajte o črnih scenarijih! Obstaja namreč vsaj deset metod, s katerimi lahko v pisarno znova vnesete zadovoljstvo in smeh.
1. Mir za zajtrk
Vam zgodaj zjutraj po mislih plešejo le sestanki, potni nalogi, dopisi in podobne delovne obveznosti? Nikar se s tem ne obremenjujte že pred službo. Raje si najprej privoščite slasten zajtrk (tudi če morate zato vstati 15 minut prej!), med vožnjo v avtomobilu poslušajte svojo najljubšo glasbo ter razmišljajte o tem, kako boste šli zvečer v kino ali se zabavali z otroki, s partnerjem in prijatelji. Dan bo takoj za 20 odstotkov bolj sončen!
2. Nad brezvoljnost z banano
Če vas sredi dela nenadoma popade utrujenost in brezvoljnost, je to znak, da morate zvišati raven sladkorja v telesu. Pojejte banano, pest mandljev ali suhih datljev, ki bodo izboljšali vašo zbranost, vas notranje uravnovesili in poskrbeli, da se bodo tudi hormoni sreče začeli hitreje izločati v kri.
3. Red velja
Založeni papirji in dokumenti vam ne kradejo samo živcev, ampak tudi dragoceni čas za iskanje. Če boste po pisalni mizi redno pospravljali in papirje odlagali na natančno določeno mesto, lahko na teden prihranite tudi do sedem dragocenih delovnih ur.
4. Kar lahko storiš danes …
… ne odlagaj na jutri. Ta stara modrost naj postane vaš službeni moto. Najtežja opravila postorite med 9. in 12. uro, ko je vaša delovna zmogljivost na vrhuncu, s preprostejšimi deli pa opravite v popoldanskem času.
5. Od tekmovanja do sodelovanja
Če se boste s sodelavci dopolnjevali, namesto da tekmujete in se prepirate, boste veliko rajši delali. Pomembna je predvsem dobra komunikacija, zato se nikar ne izogibajte pogovoru z njimi ter sproti rešujte konflikte.
6. Cenite svoj trud
Kdor ne spoštuje sebe, tudi pri sodelavcih in direktorju ne bo dobro zapisan. Nikar si torej ne očitajte vseh mogočih napak in pomanjkljivosti, raje si v mislih večkrat ponovite, da ste krasna oseba, ki ima rada svoje delo. Kmalu vas bodo tudi sodelavci začeli gledati v novi, lepši luči.
7. Proč z obrekovanjem!
Dolg jezik, zlonamernost in obrekovanje so strup za dobre delovne odnose. V službi se je dobro vzdržati opravljanja in si zamašiti ušesa, kadar drugi klevetajo v vaši bližini.
8. Spoštujte nadrejene
Imate občutek, da je vaš direktor nepravičen? Vam nehote pripisuje napake, ki jih niste zagrešili? Skušajte ga razumeti (tudi on ima kopico dela) in si ne ženite k srcu vsake malenkosti. S prijaznim obnašanjem mu pokažite, da ga spoštujete, čeprav vas včasih s svojim načinom vodenja razočara ali ujezi.
9. Izognite se stresu
Se utapljate v delu? Kadar začutite, da postajate nervozni in vznemirjeni, se za hip ustavite, desetkrat globoko vdihnite in izdihnite, da sprostite notranjo napetost. Delovne naloge nato opravite postopoma (korak za korakom), nikar ne skušajte naenkrat končati vseh hkrati, kajti zmeda bo tako še večja, vaša nervoza pa tudi.
10. Izkoristite prosti čas
Po službi naj sledi razvajanje. Privoščite si kratek popoldanski izlet, pojdite k frizerju, ukvarjajte se s športom, skratka, vzemite si čas samo zase. Tako boste naslednji dan zopet dobro razpoloženi in polni delovne energije!
Preberite tudi, kateri so marketinški triki proizvajalcev kozmetike. Kliknite tukaj!
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.