Denar foto: px
Takšna praksa je po navedbah ZPS problematična, ker lahko potrošnike privede do napačnih odločitev, še posebej tiste, ki imajo manj izkušenj s finančnimi storitvami. Zato so v ZPS spomnili, kaj vse mora vsebovati oglas za posojilo, informacije pa morajo biti prikazane tudi z reprezentativnim primerom.
Glavni cilj tovrstnih oglasov je učinkovito doseganje ciljnega občinstva, privabiti iskalce posojil, da najamejo kredit prav pri njih, so poudarili v ZPS in opozorili: "Posojila, ki jih ponujajo kot akcijska brez stroškov odobritve in z izredno ugodno obrestno mero, niso nujno najboljša izbira."
Problematičen je tudi način privabljanja potrošnikov k sklepanju hitro dostopnih posojil z uporabo oglasnih sporočil, kot je denimo posojilo bo na voljo v petih minutah. Običajno gre namreč za nesorazmerno poudarjanje hitrosti in dostopnosti kredita v primerjavi z visokimi obrestnimi merami in stroški za te vrste posojil, so še izpostavili.
V ZPS so potrošnike pozvali k prijavi oglasov s sporno vsebino. "Če zasledite oglaševanje bančnega ali nebančnega ponudnika, ki pravil ne upošteva, fotografijo oglasa s sporno vsebino pošljite na elektronsko pošto ZPS. Primer bomo preučili in v primeru nespoštovanja zakonskih določil prijavo posredovali ustreznemu nadzorniku," so napovedali.
denar foto: Profimedia
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.