Černobil MajaLiza 7 Odkrito.si

Tako je Černobil videti danes

Alma Novljan Svet24.si

Iščejo mamo: za informacijo, ki jih bo ...

test Petisvet.si

Veliki test vaše osebnosti - vodi vas podzavest

naslovka Svet24.si

Neurja pustošijo! Ali ste v kampu sploh ...

ingrid 1 Svet24.si

Sovrstniki so Ingrid radi poniževali

Tina Maze Njena.si

Tina Maze razkrila, kaj je njena nova strast

LPD-50 Njena.si

Darja Tomažin tudi v novi sezoni šova Ljubezen ...

Če boste jedli to, boste močno zmanjšali možnosti za depresijo
| K.M.

Če boste jedli to, boste močno zmanjšali možnosti za depresijo

Profimedia

Strokovnjaki pravijo, da so možnosti zmanjšane za kar 10%. Hrana pa je v resnici zelo vsakdanja.

Dieta poimenovana DASH (Dietna intervencija za nevrodegenerativni odlog) zmanjša možnosti določene osebe, da bi se lahko soočala z različnimi mentalnimi boleznimi. Največji vpliv ima na zmanjšanje možnosti za depresijo. Kaj morate torej jesti? 

Način prehranjevanja po metodi DASH je polen bogatega sanja, zelenjave, oreščkov, rib, polnovrednih zrn in pustega mesa. Hkrati gre za izločanje predelane grade, sladke pijače in rdečega mesa. Predvsem gre za zelo zdravo prehranjevanje, ki bi ga vsak posameznik moral vnesti v svoj vsakdan. 

Foto: Profimedia - Ženske, ki uživajo veliko sadja in zelenjave, občutijo manj telesnih in psiholoških zdravstvenih simptomov menopavze.

Poleg tega, da s takšnim prehranjevanjem za 10% zmanjšate svoje možnosti za razvoj depresije, naj bi bil zelo pozitiven tudi za visok krvni tlak. Le-tega naj bi s takšno prehrano zmanjšali v zgolj 14 dneh. Seveda pa je takšna prehrane primerna tudi za vse tiste, ki želite izgubiti kak kilogram.