osenar Odkrito.si

Kaj se dogaja z Nino Osenar? Pogrešamo jo že ...

horoskop_napoved Svet24.si

Horoskop za nedeljo, 26. maja

zvezda Petisvet.si

Astrološka napoved Berna Jurečiča od 27. 5. do ...

upokojenci, upokojenka, socialno ogroženi Svet24.si

Kdo bo vladal slovenskim upokojencem?

76D02321-A027-4E57-AED0-504B9FF1A92F Svet24.si

Ines Erbus: »To je moja droga«

timon sturbej Njena.si

Igralec Reke ljubezni bo snemal z legendarnim ...

nika kljun Njena.si

Olala: Nika Kljun kot vroča divja mačka

Ta živila spodbujajo nastajanje kolagena
| V. M.

Ta živila spodbujajo nastajanje kolagena

Po 20. letu prične tvorba kolagena upadati., Profimedia

Opažate, da vaša koža ni več tako gladka, čvrsta in sijoča? Poskrbite, da se bodo na vašem krožniku znašla živila, ki bodo spodbudila nastajanje kolagena …

Kolagen je glavna beljakovina vezivnega tkiva, opišemo ga lahko kot naravno telesno lepilo, ki veže in podpira telesna tkiva in notranje organe. Ker je odgovoren za lep videz kože, se njegovo pomanjkanje kaže v podobi manj prožne in suhe kože, brez leska. Pojavljati se pričnejo tudi gube, koža ni več tako čvrsta, gladka in sijoča.

Proces nastajanja kolagena v telesu se upočasni že zelo zgodaj, po 20. letu starosti. Ker struktura mreže, ki jo v koži tvorijo kolagen, elastin in fibroblasti s staranjem razpada, lahko tako na koži že zelo kmalu opazimo vidne spremembe.

Foto: Dreamstime - Po 20. letu prične tvorba kolagena upadati.

Obogatite vaš krožnik

Zalogo kolagena v telesu lahko dopolnimo z določenimi živili, ki spodbujajo nastajanje te cenjene beljakovine.

Morda niste vedeli, a vitamin C ima zelo pomembno vlogo pri gradnji kalogena, saj ne le, da povečuje njegovo nastajanje, preprečuje tudi samo razkrajanje beljakovine. Za bolj čvrsto kožo si tako privoščite zeleno papriko, pomaranče, limone, črni ribez, kivi, brokoli, ananas, mango, jagode, stročji fižol, brusnice, melone, lubenice, papajo, solato, beluši, špinačo itd.

Nastajanje kolagena povečuje tudi česen, soja in ostali sojini izdelki, ribe, ki vsebujejo maščobne kisline omega 3, zelena zelenjava, paradižnik ter rdeča zelenjava, ki vsebuje likopen.