Mila Kunis Svet24.si

FOTO: Si to ti, Mila?

polna luna Dobra karma

12. 12. - zadnja polna luna tega desetletja in ...

letalonosilka, Admiral Kuznjecov Svet24.si

VIDEO: Zagorela edina ruska letalonosilka, ...

sneg, promet, snežne razmere, sneženje, zima, žlabudra, plundra Svet24.si

Zdaj gre zares, petek 13. prinaša sneg do nižin

božič Dobra karma

Magdalena : "Ko to berete, vedite, da vam ...

nada Njena.si

Življenjska bitka gospodarice Nade

la popsi 1 Njena.si

Obraz Pop TV v veselem pričakovanju

Če ste v stresu, jejte to
| A.K.

Če ste v stresu, jejte to

Profimedia

Medtem ko se večina ljudi, ko so v stresu, zateče k čipsu in piškotom, so študije razkrile, katera hrana nam dejansko lahko pomaga, da se počutimo bolje dlje.

Če se zatečemo k čipsu in piškotom, je morda res hitro bolje, vendar, ko se nivo sladkorja spusti, se počutimo še slabše. Težava nastane, ker ne pojemo hrane, ki bi nam pomagala, da bi se bolje počutili, zatekamo se namreč k nezdravi prehrani. Poglejte si, katera hrana pa dejansko lahko pripomore k boljšemu počutju, poleg tega pa tudi k bolj zdravemu življenju.

Kosmiči

Kosmiči niso le idealen zajtrk, vsebujejo ogljikove hidrate, ki pomirjajo naše možgane in dvigujejo raven serotonina – hormona sreče, zato si jih lahko privoščite tudi kadar ste v stresu.

Pomaranče

Vitamin C, ki gradi in vzdržuje naš imunski sistem, da ne zbolimo, nas varuje tudi pred stresom.

Mlečni izdelki

Mlečni izdelki vsebujejo beljakovine, ki znižujejo krvni pritisk, antioksidanti pa se uspešno bojujejo s stresom. Kalij v mlečnih izdelkih pa sprosti mišično napetost, zato so pravi izbor ob spopadanju s stresom.

Orehi

Orehi so veliko več kot le hrustljava dobrota. Z omega 3 maščobnih kislin znižujejo naš krvni pritisk in preprečujejo nihanja razpoloženja. Poleg tega lahko z njimi pripravimo tudi okusne obroke, ki nas bodo zagotovo spravili v dobro voljo. 

Jagode

Vse vrste jagod vsebujejo vitamin C in antioksidante, ki sprostijo naš um in telo. Poleg tega je zdaj pravi čas, ko si lahko privoščimo domače jagode. 

Temna čokolada

Za vse tiste, ki ne zdržijo brez sladkarij, pa priporočamo temno čokolado. Tudi ta znižuje krvni pritisk, zaradi tega pa naravno občutimo manjši vpliv stresa na naše telo. Temna čokolada je za razliko od mlečne pravzaprav priporočljiva.