Zdravje
 

Združenju Europa Donna Slovenija predali 5.000 evrov

11. 11. 2020; 12.30
Avtor: PR
Kruh_roza_oktober

Roza kruh foto: Promocijski material

Žito in Lidl Slovenija sta Europi Donni – Slovenskemu združenju za boj proti raku dojk predala donacijo v višini 5.000 evrov. Sredstva, ki sta jih podjetji v skupni akciji s prodajo Kruha roza oktober zbirali v oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk, bodo namenjena za podporo programu ROZA.

Kruh roza oktober je bil zasnovan posebej za to skupno akcijo Žita in Lidla Slovenija. Podjetji sta namreč od vsakega prodanega hlebčka kruha skupaj donirali 0,5 evra za program ROZA, ki ga izvaja Europa Donna – Slovensko združenje za boj proti raku dojk . Poleg zbiranja sredstev za donacijo je bil projekt namenjen tudi ozaveščanju kupcev in zaposlenih v obeh podjetjih o tej najpogostejši obliki malignega obolenja žensk v razvitem svetu.

»Iskrena hvala podjetjema Žito in Lidl Slovenija za skupno pobudo, s katero smo zaznamovali rožnati oktober, mesec ozaveščanja o raku dojk, in opozorili na pomen skrbi za svoje zdravje. Hvala vsem kupcem, ki so z nakupom Kruha roza oktober prispevali k uspešnosti akcije. Zbrana sredstva bomo namenili za izvajanje programa ROZA, ki ženskam in njihovim ponuja podporo ob soočanju z diagnozo rak,« je ob predaji donacije v zahvalo povedala Radka Tomšič Demšar, podpredsednica Združenja Europa Donna Slovenija.

»Ob snovanju Kruha roza oktober smo si postavili cilj, da novi kruh z najboljšimi sestavinami telesu daje energijo in dodatno voljo, hkrati pa s krušno nalepko v obliki roza pentlje nosi ozaveščevalno sporočilo o preventivi pred rakom dojk, pa tudi o pomenu zdrave prehrane in skrbi za svoje zdravje. Veseli smo, da je bil naš cilj dosežen. S prodajo Kruha roza oktober smo skupaj z Lidlom Slovenija zbrali kar 5.000 evrov, za katere verjamemo, da bodo prispevali k izvajanju programa ROZA,« je poudarila Karmen Pangos, generalna direktorica Žita.

Lilijana Remich, direktorica skupnih služb v Lidlu Slovenija, je ob tem dodala, da so se z Žitom, ki je tudi sicer dolgoletni partner Lidla Slovenija, letos roza zgodbe lotili neposredno na prodajnih policah. »Zbrani znesek je dokaz, da so Lidlovi kupci Kruh roza oktober, ki je bil del pekovske premiere meseca, odlično sprejeli. Prav tako pa so ga lahko poskusili tudi naši zaposleni, ki so ga v nekoliko manjši različici prejeli zraven pentelj in informativnih brošur ob dnevu zdravih dojk. Poleg tega smo za zaposlene že peto leto zapored na naših komunikacijskih kanalih, predvsem v aplikaciji za zaposlene, pripravili številne vsebine, ki ozaveščajo o pomenu preventive in skrbi zase ter tako v okviru aktivnosti izžrebali tudi tri zaposlene, ki so prejele brezplačni klinični pregled dojk.«

Poleg ponudbe Kruha roza oktober in ozaveščanja zaposlenih so v Lidlu Slovenija ob rožnatem oktobru k skrbi za zdravje in dobro počutje ter k rednemu samopregledovanju spodbudili tudi sledilce družbenih omrežij.

Utrinek s snemanja navdihujočih zgodb za Lidl Slovenija foto: Promocijski material

Navdihujoče zgodbe
Na Facebooku so letos predstavili zgodbe štirih žensk, ki so prebolele raka. Iskrene izpovedi članic Združenja Europa Donna Slovenija Tanje Španić, Darje Rojec in Mojce Miklavčič so sledilce opomnile na to, kako pomembno je, da sebe postaviš na prvo mesto. V videu z dr. med. Špelo Dolec, ki je prav tako prebolela raka, pa so preverjali pomen pravilnih informacij oziroma resničnost mitov o raku dojk, ki krožijo v javnosti.

prejšnji članek
V Sloveniji se povečuje število sladkornih bolnikov
Zdravje
V Sloveniji se povečuje število sladkornih bolnikov
naslednji članek
Raay pokazal svojo razširjeno družino
Svet slavnih
Raay pokazal svojo razširjeno družino

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.