foto: Gregor Arih
Špela Kobal, znana tetovatorka, pravi, da smernice v Slovenijo ne prinašajo tetovatorji, vsaj ne slovenski, ampak so to večinoma znane osebe, ki na priljubljenih družbenih omrežjih, kot sta Instagram in Facebook, objavljajo fotografije novega tatuja, ki ga želi in mora imeti pol sveta. »Sam izvor nekega trenda je praktično nemogoče najti. Vse se širi nekako prek spleta, in nenadoma opaziš, da je en in isti tatu na vseh spletnih straneh, zato je logično, da to postane bolj razširjeno,« razloži.
Skok od delfinčka v reke in citate
Seveda pa trendi pridejo in gredo. Če so bile včasih moderne kitajske pismenke, metuljčki in delfinčki, so danes še vedno v trendu simboli, kot so ptice, peresa, regratove lučke, simbol neskončnosti in tudi geometrijski liki. »Zelo priljubljeni pa so še vedno napisi in razni reki,« pove Špela, ki je sicer bolj naklonjena unikatnosti in se ne mara ponavljati s simboli in enakimi citati, čeprav temu ne more uiti. Pravi pa, da ženske postajamo vse bolj drzne pri izbiri tatujev in tudi v njihovem številu. V njeni Tetovarni je tudi več ženskih strank. »Ne zato, ker bi bil feministično usmerjen studio, ampak menim, da bolj zato, ker se rada posvetim tudi majhnim tatujem, niso mi odveč. Še posebno v obdobju, ko si moramo priznati, da so tatuji tudi popularni in je bolje, da se na začetku posamezniki odločajo za majhne tatuje,« opozori Špela na problematiko popularnosti in trendnosti, ki pa lahko hitro mine.
To je odvisnost
In kako je kaj v slovenskem medijskem prostoru? Kar nekaj znanih oseb v Sloveniji je navdušencev nad tatuji, postali so pravi zbiratelji. Pevka in nekdanja mis Sanja Grohar, ki že nekaj časa živi in dela v Londonu, se je za prvi tatu odločila pri rosnih šestnajstih letih, in to kar med odmorom v srednji šoli. »Potem pa so si samo sledili. Ko si daš enega, si jih želiš več. To je odvisnost,« je o svojih številnih tatujih spregovorila Sanja, ki je o vsakem od njih kar precej razmišljala. Od besed, notnega zapisa do kitajskih črk in metuljev – zdi se, da Sanjo krasi kar nekaj različnih trendov tetoviranja, sicer pa ji ni bilo nikoli žal, da si je trajnostno porisala dele telesa.
Tatu kot poročni prstan?
Je že res, da je to poceni izbira poročnega prstana, ampak takšna oblika je za vedno. In tega se verjetno dobro zavedata tudi naša znana para, misica Rebeka Dremelj in njen mož Sandi ter Alenka in Jure Košir, ki sta verjetno eden prvih parov v Sloveniji, ki sta namesto klasičnega poročnega prstana izbrala kar večni tatu. Navdušenka nad tatuji je tudi pevka Alya, ki je v zadnjem času precej spremenila svojo podobo, a njeni trije tatuji ostajajo. Prvega si je dala delati precej zgodaj, pri osemnajstih letih, in je podoba škorpijona, ki ji daje energijo in je njena opozicija v astrološkem znamenju. Na zapestju ima ime vilinskega simbola, ki pomeni karizmo, privlačnost in opaznost, tatu na njenem boku pa pomeni uspeh. Pevka za zdaj ne razmišlja o novih tatujih, ki pa bodo, kot nakazujejo smernice na svetovnem spletu, spet nekaj novega in drugačnega, kombinirane tehnike tehničnega risanja in barvnega senčenja, mi pa samo čakamo, kdaj se bo trend razširil tudi v Slovenijo.
Najboljši čas za tetovažo: Od septembra do maja.
Kako skrbeti za novo tetovažo? Pomembno je vlaženje z negovalno kremo, brez namakanja v vodi, praskanja in sončenja. Dobro je, da za nekaj dni izpustimo športne aktivnosti.
Napake, ki jih delamo: Pozabimo na mazanje tatuja, neupoštevanje navodil tetovatorja, praskanje, ko srbi.
Kaj storiti, če nam tetovaža, ki jo imamo na sebi, ni več všeč? Tetovatorji lahko naredijo prekrivanje tatuja, to pomeni, da se izbere nov motiv, ki prekrije starega, zadnja rešitev pa je lasersko odstranjevanje, ki pa je drago, boleče in dolgotrajno.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.