Ekipa Novomeščani je zmagovalka hekatlona foto: Slovensko zavarovalno združenje
Zakaj ravno podkasti? Ker ponujajo to, česar drugi mediji ne morejo: avtentičnost, dostopnost in večdimenzionalno izobraževanje. Novomeščani so pripravili rešitev, dostopno vsem. Podkaste, ki so jih združili v serijo RiseAboveRisk, vidijo kot izobraževalno in hkrati zabavno rešitev. S podkasti želijo doseči čim širši krog poslušalcev, ki bi jim z gostujočimi strokovnjaki in znanimi obrazi iz Slovenije predstavljali naravne nesreče in z njimi povezana tveganja.
»Za podkaste smo se odločili, ker jih mladi zelo radi poslušamo in lahko tako preko njih pristopimo na moderen način. So sredstvo, s katerim lahko avtorji na pristen način sporočajo vsebine, nanje se poslušalci lahko lažje navežejo. Podkasti so hkrati poučni, zabavni, interaktivni in vedno ponujajo nekaj novega,« je o rešitvi povedal Martin Medle iz ekipe Novomeščani.
Njihovo rešitev je podprta z raziskavo o poslušanosti podkastov pri nas, ki jo je predlani izvedla Mediana GTI. Rezultati so pokazali, da so ti v Sloveniji zelo priljubljeni – leta 2022 jih je spremljalo kar 480.000 Slovencev oziroma 30 % populacije, stare od 15 do 75 let. Nadpovprečno jih spremljajo prav mlajše skupine, stare od 15 do 24 let, med njimi pa prevladuje zanimanje za teme o izobraževanju.
Podkaste bi Novomeščani razdelili v štiri kategorije naravnih nesreč. Poslušalce bi na ta način informirali in jim predstavili, kako se pred naravnimi nesrečami pravilno zaščititi oziroma zavarovati. »Z našo idejo želimo s kombinacijo celovite analize s praktičnimi in prilagojenimi rešitvami odpraviti temeljne vzroke za nizko ozaveščenost mladih in povečati pripravljenost prebivalstva v Sloveniji,« dodaja ekipa Novomeščani.
Kljub temu da mediji pogosto poročajo o naravnih nesrečah, zgolj pojavnosti v medijih ne vidijo kot dovolj učinkovite za doseganje visoke stopnje ozaveščenosti na dolgi rok. »Medijska pozornost med večjimi nesrečami sicer lahko povzroči začasen skok ozaveščenosti. Vendar pa je to zavedanje po navadi kratkotrajno in se posamezniki hitro vrnejo v stanje samozadovoljstva, ko neposredna grožnja mine,« dodaja ekipa Novomeščanov. Z rednimi objavami izsekov podkastov na družbenih omrežjih bi ljudi dosegli tudi na drugih platformah, kar bi jim omogočilo konsistenten stik s poslušalci.
Slovensko zavarovalno združenje (SZZ) z namenom izboljšanja finančne in zavarovalne pismenosti mladih izvaja projekt LIT (Lajf = igra tveganja). Dodatne brezplačne izobraževalne vsebine so na voljo na Instagramu @lajfjeigratveganja, Facebook strani, TikToku in spletni strani. Aktualne priložnosti za delo, izobraževalne dogodke, zabavne in poučne vsebine pa lahko vsak mesec spremljate v LIT novičniku za mlade (prijava na LIT novičnik).
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.