foto: Profimedia
Svojo zgodbo o uspehu je Hervis v zadnjih letih nadgradil z edinstveno storitvijo večkanalne prodaje, kar je proslavil tudi s pomladitvijo svojega logotipa, ki prikazuje preplet različnih nakupovalnih svetov. ''Z multichanneling storitvijo smo izbrisali ločnico med stacionarno in spletno prodajo. In še več, prednosti obeh svetov smo povezali in nadgradili. Hervis s tem kaže, da je spletna prodaja izjemna priložnost tudi za stacionarno prodajo: prepletenost obeh kanalov ni le izjemna konkurenčna prednost v primerjavi s čisto spletno prodajo, ampak tudi izjemna prednost za vse stacionarne trgovine'', je povedal Aleš Černe, direktor Hervisa. ''Poslovanje se opazno spreminja, tako kot tudi nakupovalne navade. Vsi dobavitelji si želijo na splet in skupaj lahko dosežemo najboljše uspehe ter svojim kupcem omogočimo točno to, kar si želijo'', še dodaja Černe.
Večkanalno nakupovanje – nakup po tvoji meri, kjerkoli in kadarkoli
Spletna prodaja je v velikem porastu, v Hervisu namreč vsako leto presega vse napovedi, saj je letna rast prodaje več kot 30 odstotna. Nasploh pogosto naročamo izdelke iz vsega sveta, kar pomeni velikokrat tudi tveganje. Hervisova spletna prodaja pa ima veliko prednost, saj kot slovenski trgovec v primerjavi s tujimi prinaša pri nakupu tudi veliko večjo varnost. Z večkanalno prodajo je Hervis v več pogledih nakupovalno izkušnjo ponesel na novo raven. Zdaj si namreč lahko želeni izdelek ogledaš, ga rezerviraš, naročiš in kupiš, tako kot ti želiš in kadar si želiš – neposredno v trgovini, na spletu ali preko mobilne naprave. Izkoristi na primer čas med čakanjem ali na poti in preveri ponudbo, rezerviraj ali naročit želen izdelek. Omenjena storitev je primerna tudi za tiste, ki se napornih aktivnosti v nakupovalnih centrih raje izognejo ali nakup kar se da hitro opravijo. Lahko se odločiš za dostavo izdelka na dom ali pa celo za brezplačen prevzem v kateri od 17-ih Hervisovih poslovalnic po Sloveniji. Želiš, še preden obiščeš katero od Hervisov poslovalnic vedeti, ali je izdelek, ki ga iščeš, na zalogi? Brez težav. Preko mobilne naprave udobno in hitro preveriš razpoložljivost izbranega izdelka, in ga z enim samim klikom rezerviraš v tebi najbližji Hervisovi poslovalnici, kjer ga nato tudi prevzameš. Lahko ga naročiš v katerokoli Hervisovo poslovalnico in to brez stroškov poštnine. Če ti izdelek ne ustreza, pa ga lahko enostavno zamenjaš v Hervisovih trgovinah, ne glede na to, ali si ga kupila in plačala preko spleta. Torej brez nevšečnosti z zavijanjem in pošiljanjem izdelka nazaj.
Dodatna prednost spletne prodaje je ta, da na ta način tudi Hervisove poslovalnice v manjših krajih kupcem nudijo celoten nabor izdelkov in številk velikosti. Kot pravi Aleš Černe, je »Hervis s spletno prodajo prišel v vsako vas. Če je kupec precej oddaljen od najbližjega Hervisa, je s široko ponudbo na spletni strani prisoten v vsakem domu.«
Možno pa je tudi obratno. Si v eni od trgovin našla izdelek, ki ti je všeč, pa se ravno odpravljaš naprej po opravkih in bi raje videla, da ti ga dostavijo domov? Imaš morda vprašanje v zvezi z izdelkom v spletni trgovini in si želiš pred nakupom dobiti še strokovni nasvet? Enostavno obišči Hervisovo poslovalnico in izdelek preprosto preko spleta naroči kar v trgovini. Ravno to je ena izmed velikih prednosti večkanalnega nakupovanja, da lahko spletni nakup opraviš tudi v klasični trgovini. Naročilo izbranega izdelka boš skupaj s svetovalcem oddala preko tabličnega računalnika – tako boš tudi med spletnim nakupovanjem deležna strokovnega svetovanja, izbran izdelek pa ti bodo po želji dostavili na dom, ali v izbrano Hervisovo poslovalnico. Ta možnost je izjemno praktična, še posebej ko kupujemo večje in težje kose opreme. Vse to hkrati pomeni, da je tudi način plačila povsem prilagojen tvojim željam in navadam.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.