Lusheva prodajalna brez embalaže v Milanu foto: Promocijski material
V morjih vsako leto pristane 8 milijonov ton plastike, kar je toliko, kot bi je v morje vsako minuto stresli poln smetarski kamion. To je grožnja vsem morskim organizmom, zlasti pa želvam, ki plastične vrečke zlahka zamenjajo za meduze, s katerimi se prehranjujejo.
8. junija, na svetovni dan oceanov, se je začela Lusheva najnovejša kampanja (sprva na spletu, v prodajalnah pa od 18. junija) ozaveščanja o učinkih plastičnih izdelkov za enkratno uporabo na živa bitja v morjih in pogovarjanja s strankami, kako bi se lahko kot potrošniki lotili tega globalnega problema.
Pri Lushu si od nekdaj prizadevajo za kreativne rešitve, ki bi koristile zemlji, ena takšnih je bila denimo iznajdba prvega šampona v trdnem stanju, zahvaljujoč kateremu prihranijo skoraj 6 milijonov plastenk letno; še ena taka rešitev, nekoliko bolj nedavna, je trdna alternativa tekočemu gelu za prhanje. V tem trenutku je več kot 40 % Lushevega celoletnega nabora izdelkov povsem brez embalaže.
Pri Lushu pravijo, da golota ne pozna meja, in ta mesec so naredili še korak naprej …
V petek, 1. junija, je Lush v italijanskem Milanu odprl svojo prvo prodajalno brez embalaže. Ta novi eksperiment blagovne znamke predstavlja pravi praznik inovativnosti in ustvarjalnosti ter izdelkov, ki so povsem brez embalaže, z njim pa si bo Lush prek dogodkov v prodajalnah, delavnic in filmskih projekcij prizadeval postati točka izmenjave idej za prihodnost brez plastike med podjetjem in strankami.
Ob začetku kampanje je prišla na trg tudi Lusheva najnovejša žele bombica Turtle, ob kateri so lahko kupci prepričani, da zaradi nje ni trpela nobena morska želva.
Žalostno dejstvo je, da v morjih vsako leto zaradi plastičnih odpadkov umre veliko število morskih želv. Želve jedo v vodi plavajoče plastične vrečke, misleč, da so meduze, in druge drobne koščke plastike, ki se zapletejo v morsko travo. Če mislite, da je plastika brezveze, vzemite tole žele bombico brez embalaže, si pripravite tropsko vročo kopel in bombici pustite, da odplava, ter se sprostite pod živo zeleno odejo mehkega želeja, ki se razgrne po gladini. Olja ciprese in sandalovine bodo poskrbela, da boste ostali prizemljeni, borov absolut pa vas bo osvežil. Iz notranjosti bombice se bodo izvile niti alg agar agar in zalebdele v vodi kot opomin na nevarnosti, s katerimi se soočajo morske želve.
Izogibajte se plastiki in uporabljajte čim bolj gole izdelke.
Več o problemu onesnaževanja s plastiko in zakaj ga zgolj z recikliranjem ne bomo rešili, si preberite tukaj.
Kakšna je situacija v morju, si preberite tukaj.
O družbi Lush
Od Lusheve ustanovitve pred 23 leti sta njegovem srcu inovativnost in etika. Kot iznajditeljica pionirskih lepotnih izdelkov, kot so šumeče kopalne bombice, želeji za prhanje in šampon v trdnem stanju, družba Lush poudarja pomen svežih sestavin, kot so organsko pridelano sadje in zelenjava. Lush se neutrudno bori proti testiranju na živalih in v svojem sestavu vključuje razvit oddelek za etično nabavo, ki razvija pobude pravične in neposredne trgovine. Lush je vodilna kozmetična družba v boju proti nepotrebni embalaži, v okviru katerega vodi kampanje javnega ozaveščanja in razvija izdelke, ki jih lahko kupci kupijo »gole«, torej brez vsakršne embalaže.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.