Popularna aplikacija Instagram je včeraj dobila novo podobo. Znameniti logo starinskega fotoaparata je zamenjal enostaven kvadratek v barvah mavrice.
Odzivi pa, kot ponavadi, niso preveč spodbudni. Javnost je pravzaprav čisto ogorčena. Ja, pač ne maramo sprememb. Večina kritik pravi, da je logo preveč enostaven in da sploh ne spominja več na fotoaparat.
Pojavljajo se tudi takšne primerjave:
Oblikovalci novega loga pravijo, da je bila preprostost njihov cilj, ker naj bi se aplikacija razvila tako, da danes predstavlja več kot samo objavljanje fotografij, zato tudi novi logo ne predstavlja več samo fotokamere. Vendar to ni prepričalo javnosti, ki se je zaljubila v prejšnji, starinski logo, saj je izstopal iz povprečja. Nov pa je tudi splošni videz aplikacije, vendar samo za malenkost. Zdi se, da z novim dizajnom slike malo bolj zasijejo na ekranu, pisava pa je bolj naravna.
Če se spomniš, je Instagram že pred časom naznanil tudi spremembo v tem, kako se na tvojem Instagramu pojavljajo nove objave, saj naj bi ti zdaj ponujal več tistih, ki jih bolj "všečkaš" in manj tistih, ki naj bi te po njegovi oceni manj zanimale. Tudi to je sprožilo poplavo panike med uporabniki. Zdaj pa so spremenili še podobo. Očitno na Instagram prihaja nov val.
Hm, Najstnica se bo morala na nov videz še navaditi. Kako pa je všeč tebi?
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.