Kendall Jenner in Willow Smith sta se združili z revijo Garage in kampanjo proti ustrahovanju. Celotna kampanja z zvezdnicama, ki imata na družbenih omrežjih zavidljivo število sledilcev, pa je pripravljena s pomočjo priljubljenih Snapchat leč, oziroma filtrov. Fotografije vredne ogleda.
Gre za kampanjo ''Be Cool be Nice'' (Bodi kul, bodi prijazen), ki se zavzema proti ustrahovanju na spletu. Fotografije so posnete z najbolj priljubljenimi Snapchat lečami, obe zvezdnici pa sta videti neverjetno. Naslovnico sicer krasi Willow, v sami reviji pa se zvrstijo številne fotografije s slogani, kot so ''Ne meči sence, boo'', ''Lovi te karma'', ''Preveri, preden uničiš'' in podobnimi.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.