Ko že v dopoldanskem času zadiši po piščancu po ptujsko, se zagotovo obeta perfekten dan. Prav takšen je na Miklavževo potekal na Krvavcu. Kot velja za prave Štajerce, so se že na spodnji postaji okrepčali s perutninskimi dobrotami in nato po belih strminah vijugali v družbi nekdanjega vrhunskega alpskega smučarja Jureta Koširja, ki je tudi ambasador vseslovenske akcije smučarskega ozaveščanja šolskih otrok »Šolar na smuči«. Družbeno odgovorni projekt je podprla tudi Perutnina Ptuj, ki je skupaj s Ptujsko kletjo in podjetjem Rösler organizirala Zimski piknik na Krvavcu. Namen dogodka je bil razbijanje mitov o zimskem pikniku. To so počeli v družbi 6Pack Čukurja, Alfija Nipiča in Skupine Orlek.
MIT št. 1: Najprej bomo preverili, ali drži, da meso pečeno na žaru pozimi ni takega okusa kot če ga spečeš na žaru v glavni piknik sezoni.
Mit je več kot uspešno razbil chef Dejan Mastnak, ki je je v svoji že več kot 20 let dolgi karieri profesionalnega kuharja sodeloval s številnimi priznanimi hoteli in restavracijami. Med drugim je bil tudi vodja kuhinje v hotelu Evropa Celje, restavraciji Grad na Bledu, Hotelu Plaza v Ljubljani in še bi lahko naštevali. Je tudi dobitnik številnih strokovnih zlatih medalj in priznanj na gostinskih zborih. Trenutno vodi celotno gostinsko zasnovo Hotela in restavracije Tri lučke v Krškem in je tudi kreativni vodja Webrovih tečajev peke na žaru, kjer udeležence in lastnike žarov Weber uči, kako na pravilen način pripraviti najrazličnejše jedi.
MIT št. 2: Perutnina Ptuj je masovni proizvajalec, lokalno oz. domače poreklo najdemo lahko le na tržnici.
Od masovnih (tujih) proizvajalcev se Perutnina Ptuj razlikuje po majhnosti farm, razpršenih po podeželju v naravnem okolju Slovenije z vzpostavljeno vertikalno organizirano proizvodnjo in sklenjenim krogom od njive do vilice. Kaj to pomeni? Vsi koraki od njive do vilice potekajo na domačih tleh in v sodelovanju z 240 rejci (predvsem družinske kmetije). Vsak korak na tej poti je pomemben člen celotne verige, kjer ni nič prepuščeno naključju. Že pred leti so v svoje delovanje vpeljali celovit sistem zagotavljanja kakovosti, varnosti in sledljivosti: vse od primarne proizvodnje, proizvodnje krmil, proizvodnje v mesnih obratih, logistike, veterinarske službe, vse do prodajnih polic.
Perutnina Ptuj je tudi prva v Sloveniji, ki je pred leti uvedla nov standard v reji – t.i. piščancem prijazno rejo. Sam način reje se naslanja na tradicijo reje, kot je potekala na kmečkih dvoriščih. Dodana vrednost mesa – ki ga najdemo pod imenom Natur Premium - se odraža tudi v sami strukturi mesa, ki je podobna mesu iz tradicionalne dvoriščne reje.
MIT št. 3: Na splošno velja prepričanje, da so pripravljeni izdelki polni e-jev, aditivov
Tudi pri ustvarjanju značilnih in nadvse priljubljenih okusov – začimbne mešanice ustvarjajo v lastnem obratu - posebno pozornost v Perutnini Ptuj posvečajo kakovosti in popolni sledljivosti sestavin. Izdelki Perutnine Ptuj vsebujejo minimalno dodatkov, vsak pa je uporabljen s tehnološko upravičenim razlogom in v najmanjši možni količini, ki zagotavlja varnost in trajnost izdelka.
Novost letošnje piknik sezone je piknik linija brez e-jev in aditivov – gre za novost v Sloveniji. S skrbno nadzorovanimi tehnološkimi postopki so željeno obstojnost in kakovost izdelkov dosegli z naravnimi začimbami in aromami.
MIT št. 4: Peka na žaru pozimi traja celo večnost
Peka v zahtevnih vremenskih razmerah je že od vsega začetka del Webrove DNK. Ikonični žar Weber je leta 1952 izumil George Stephen, ki izhaja iz okolice Čikaga, znanem po svojih ostrih zimah in pogostem orkanskem vetru, je predstavil Matic Stropnik, predstavnik podjetja Rösler, ki je ekskluzivni zastopnik blagovne znamke žarov Weber.
George Stephen je bil izreden navdušenec nad peko na žaru, a ga je zelo motilo, da je lahko svoj opečnati žar uporabljal samo v poletnih mesecih. Zaposlen je bil v tovarni, ki je izdelovala rečne boje. Nekega dne je prišel na genialno idejo – eno rečno bojo je vzel s seboj domov, jo prerezal na polovici, zvrtal luknje in dodal tri nogice – tako je nastal prvi kotlast žar s pokrovom. Enostaven izum je pomenil pravo revolucijo v pripravi hrane na prostem in za zmeraj spremenil peko na žaru.
Peka pod zaprtim pokrovom ima tudi poleti številne prednosti – vročina v notranjosti pokrova se namreč odbija nazaj na hrano, zato je ta prej pečena. Mesne pore se prej zaprejo, zato ostane tudi veliko bolj sočna. Pozimi je pokrov za samo peko nujno potreben – predstavljajte si, da hrano v pečici pečete z odprtimi vratci; podobno je tudi pri peki na žaru. Res je, da se pozimi zaradi vpliva temperature čas peke nekoliko podaljša, a odstopanja niso prevelika, nazorno razloži Matic Stropnik, ki je predstavil tudi žar Mastertouch Limited Edition rdeče barve, ki je v omejenih količinah v prazničnem času na voljo pri bolje založenih trgovcih z izdelki Weber. Limited Edition model ima poseben termometer z označbo »Limited Edition«, gumirana kolesa in posebna platišča, Gourmet BBQ sistem rešetka pa je izdelana iz nerjavečega jekla. Vsakemu primerku je Weber dodal tudi poseben »Winter Griller« šal, da vam bo ob peki prijetno toplo.
S pomočjo termometrov iGrill lahko hrano pečete tudi tako, da ste med samo peko v notranjosti hiše oz. stanovanja in s pomočjo pametnega telefona sledite, kdaj bo hrana pečena.
MIT št. 5: Špricar se pije poleti, ne pozimi.
Špricar s Haložanom iz Ptujske kleti se prileže tudi pozimi, sploh na smučiščih, ko je lepo vreme, saj prijetno odžeja. Če so temperature nizke, pa ogreje kuhano vino. Seveda pa je pri tem potrebno upoštevati tudi zmernost.
Zlata trta, najstarejše vino v Sloveniji, ki ga hrani Ptujska klet, letos praznuje častitljivih sto let. Poleg visokega jubileja pa ima Ptujska klet še druge razloge za zadovoljstvo. Na letošnjem največjem vinskem ocenjevanju na svetu na Dunaju je že šestič zapored prejela naziv najboljšega vinarja v Sloveniji in tri zvezdice za kakovost, kar je uspelo zgolj 37 kletem iz 40 držav (skupaj jih je sodelovalo 1800). Prestižno ocenjevanje AWC Vienna pa je prineslo še eno priznanje: njihov paradni konj haložan je namreč prvo zvrstno, nebuteljčno vino, ki je na omenjenem ocenjevanju prejelo zlato medaljo.
MIT št. 6: Pozimi ne moreš ustvariti pravega piknik vzdušja.
Ta mit so dodobra »razbili« 6Pack Čukur, Alfi Nipič in Skupina Orlek.
Več dogajanja pa najdete v spodnji fotogaleriji!
foto: Promocijski material.
foto: Promocijski material.
foto: Promocijski material.
foto: Promocijski material.
foto: Promocijski material.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.