Ikonični burger naj bi bil zdaj še okusnejši foto: Promocijski material
McDonald's je osvežil svoje najbolj prepoznavne burgerje. Z izboljšavami postopkov priprave so dosegli, da so legendarni Big Mac, McChicken, Dvojni Cheeseburger in drugi zdaj še okusnejši, sočnejši, mehkejši … Čeprav se osnove recepture niso spremenile, je razliko opazilo kar 80 % gostov.
Skrivnost vrhunske kuhe je v tem, da si pozoren na najmanjše malenkosti. Čas kuhanja ali pečenja mora biti natančno določen, temperatura mora biti v vsakem trenutku optimalna, sestavine pa sveže in kakovostne. »Tudi mi smo šli nazaj k podrobnostim in natančno preučili pripravo naših legendarnih burgerjev. Uvedli smo kar 16 sprememb v kuhinji, ki jih gostje ne boste opazili, lahko pa jih okusite,« je povedal Denis Potočnik, vodja marketinga pri McDonald's Slovenija, in tako povzel bistvo projekta osvežitve McDonald'sovih klasičnih burgerjev.
»Na vsakem žaru se zdaj lahko peče le 6 zrezkov hkrati. Čebula se doda na zrezke, ko se še pečejo, da se arome mesa in čebule lepo zlijejo. Temperatura žara pa niti za trenutek ne pade pod predpisano. Novi so tudi hlebčki, brez umetnih konzervansov, ojačevalcev okusa ali barvil. Skrivnost njihove mehkobe se skriva v skrbno domišljeni recepturi in dejstvu, da jih do zlatorjave barve opečemo šele po vašem naročilu, vsakega sproti,« je najpomembnejše novosti povzel Denis Potočnik in dodal, da je v resnici samo Big Mac doživel minimalno spremembo tudi v recepturi, ker je v njem zdaj malenkost več originalne omake, ki mu daje prepoznaven okus.
Osvežitev ikoničnih burgerjev je globalen McDonald'sov projekt ter eden večjih organizacijskih in finančnih zalogajev v zadnjih letih. »Projekt je bil izjemno zahteven, saj je pomenil temeljito prenovo kuhinj in vpeljavo novih procesov priprave hrane, o katerih smo morali izobraziti svoje zaposlene. Zdaj, ko je projekt zaključen, lahko rečem, da smo zelo ponosni, da smo med prvimi evropskimi državami, kjer gostu postrežemo njegov najljubši burger v novi, še boljši izvedbi,« je še povedal Denis Potočnik.
Pri McDonald'su Slovenija so se osvežitve klasikov lotili postopoma. V dveh restavracijah, kjer so najprej uvedli nove postopke, so preverili, ali spremembe opazijo tudi gostje. »Rezultati ankete so bili izvrstni. Kar 80 odstotkov gostov je prepoznalo izboljšave. Navajali so, da se jim zdi meso zdaj sočnejše, kruh mehkejši, da so burgerji nasploh okusnejši in podobno,« navdušeno razlaga Denis Potočnik iz McDonald'sa Slovenija in dodaja: »Pri okusu gre seveda za subjektivne zaznave, zato vabim vse ljubitelje burgerjev, da se prepričajo sami.«
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.