Najboljši trije foto: Promocijsko gradivo
Naziv »Plantation Master of Mojito« je na koncu prejel 24-letni Jan Križaj, ki je svoj Mojito Signature koktajl poimenoval 'Why is the mint gone'. Z zmago pa je pridobil nagrado v obliki potovanja za dve osebi v Francijo z vključenim vodenim ogledom podjetja Maison Ferrand. Jan za svoj Signature Mojito koktajl pravi, da vsi poznamo že mnogo twistov na mojito. Pravzaprav jih je toliko, da je človek že težko inovativen. Ideja Jana je bila, da se čim bolj drži osnovnim komponentam mojita, se pravi rum, sladkor, meta, citrus in soda. Da bi dobil čim več okusa mete se je odločil, da bo uporabil tri vrste mete in sicer klasično meto, citronsko meto in poprovo meto. Namesto citrusa je uporabil sezonsko rabarbaro. Vse ostalo naj ostane skrivnost, ki vam jo mogoče zaupa sam Jan, v kolikor ga obiščete v Neubaru kjer vam bo z veseljem zmešal kakšnega od svojih mojstrovin.
Udeleženci so bili priča mojstrskim in inovativnim sposobnostim naših barmanov, dogodek pa je bil paša tako za oči kot tudi brbončice. Koktajle so mešali z družino Plantation rumov, proizvajalca Maison Ferrand, ki je eden vodilnih svetovnih proizvajalcev butičnih žganih pijač iz Francije. V Kranj pa je prišla tudi njihova predstavnica, gospa Carole Duplaine. Kot posebna gostja pa se je dogodka udeležila tudi ustanoviteljica akademije za žgane pijače Spirit academy Majda Debevc. Nagrajencem pa je v živo čestital tudi podžupan občine Kranj, Janez Černe.
Komisija v sestavi Kevin Kos, Luka Vončina in Adam Beno je ocenjevala tehnične sposobnosti in prezentacijo ter okus, videz, kreativnost. V finalnem delu tekmovanja se je ocenjevalo tudi vtis, trajnostne prakse in objava na družbenem omrežju. Tekmovalec je lahko prejel kazenske točne v kolikor je prekoračil dogovorjeni čas, je bil kozarec prepoln ali premalo polen ali ni upošteval receptur.
Podjetje Maison Ferrand je leta 1989 sicer ustanovil Alexandre Gabriel. S ciljem, da ohrani stare obrtne metode izdelovanja žganih pijač, ki ujamejo resničen izraz žganja z zavezo, da se vrne h klasiki, ob neprestanem dodajanju inovacij. Same Ferrand korenine segajo v več kot 400-letno zgodovino, vse v leto 1630. Maison Ferrand je danes eden vodilnih svetovnih proizvajalcev butičnih žganih pijač iz Francije. Plantation rumi so izbira št.1. barmanov po svetu že tri leta zapored. Gre za najbolj trendi blagovno znamko med rumi širom sveta. (Vir: Drinks International 2021).
Voditeljica Natalija Bratkovič in podžupan Janez Černe foto: Promocijsko gradivo
Tekmovalni oder foto: Promocijsko gradivo
Prigrizki, v ozadju plantation foto: Promocijsko gradivo
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.