Exatlon foto: Promocijski material
Na sinočnji posebni mednarodni tekmi med Slovenijo in Mehiko se je zgodila svojevrstna senzacija, saj je slovenska ekipa ugnala favorizirano Mehiko z 10:7. Uspeh je toliko večji, če vemo, da je Exatlon v Mehiki izjemno popularen in se lahko primerja celo s priljubljenostjo nogometa. V Mehiki lahko gledalci Exatlon spremljajo že peto leto, posamezne sezone oddaje pa tam trajajo po osem mesecev, ena epizoda Exatlona je pri njih dolga tri ure.
Na podobnih mednarodnih tekmah, kakršno smo si lahko ogledali včeraj, Mehičani do včeraj sploh še niso doživeli poraza, zato so bili po neuspehu proti Slovencem močno razočarani. Preden so se na poligonu Mesto Exatlon pomerili z našo ekipo, so med drugim ugnali ekipo Kolumbije, Romunije. Madžarske, Grčije in Združenih držav Amerike.
Odlične nastope tekmovalcev v oddaji Exatlon so z dobro gledanostjo nagradili tudi gledalci. Včerajšnja oddaja je v ciljni skupini med 18 in 64 leti z gosti dosegla najvišjo gledanost do sedaj. Povprečni rating oddaje je znašal 6,44 odstotkov, povprečni delež gledalcev pa je bil 17,00 odstotkov, kar pomeni 77.943 gledalcev pred televizijskim sprejemnikom.
Trend gledanosti oddaje raste, Exatlon je v teh dveh dneh (ponedeljek in torek) ob 19.45 spremljalo že okoli 150.000 slovenskih gledalk in gledalcev (A18-64).
Raziskavo gledanosti je opravila agencija AGB Nielsen Media Research na ciljni skupini gledalcev v starosti od 18 do 64 let z gosti, v deležu gledalcev v živo in z zamikom na isti dan.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.