Anja Rijavec foto: VOYO
Že res, da kreativno darilo Anje Rijavec na Blaža ni naredilo pričakovanega vtisa, z roza vrtalnikom se nemara ni lotil hišnih popravil, niti metaforične gradnje in krpanja odnosov, je pa domiselna gesta zanetila iskro pri snovalcih marketinško obarvanih idej. Le zakaj ne bi prepoznavnost roza vrtalnika kreativno izkoristili?
Medtem ko nam je leto 2022 mahalo v slovo, ste tako lahko v oglasnih sporočilih znamke makita že zasledili Anjo in njen roza vrtalnik. »Milorečeno, za mano je nenavadno leto. Ampak ena stvar je gotova - s pridnim delom se marsikaj da. In, kot sem rekla Blažu - tudi vsakemu od vas želim, da bi v naslednjem letu znal ne samo graditi, ampak tudi popravljati in vzdrževati. Tako stvari, cilje in projekte, kot tudi odnose. Srečno 2023. Naj bo delavno. Orodja za vse to že imamo, nekje v naših srcih. Za vse ostalo je tu itak (roza) Makita,« je v voščilo spretno prepletla besede Anja.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.