Cara Delevigne in Mitja Okorn foto: imdb
Mitja Okorn s svojim ustvarjanjem in s čustvi čudovito obarvanimi filmskimi zgodbami vselej pušča svoj podpis in pečat. Tenkočutna zgodba filma Leto življenja (Life in a Year) ni zgolj obarvana s številnimi anekdotami o tem, kako je Will Smith za Mitjevo ramo med snemanjem večkrat jokal in o dobrih ocenah, ki jih je film dosegal že med testnimi predvajanji, temveč je zgodba o uspehu. Ta pravljica se na prvih treh VOYO stopničkah zgolj še nadaljuje. VOYO je namreč pred prazničnim časom za svoje naročnike v vrh priporočenih vsebin, ki si jih je enostavno treba ogledati, uvrstil še vročo hollywoodsko uspešnico slovenskega režiserja. Pred kratkim je film doživel svetovno premiero, že po prvem tednu predvajanja na VOYO pa je postal najbolj gledana filmska vsebina.
Mitja Okorn ob tem dodaja:
»Leto življenja (Life in a Year) je pravzaprav moj prvi film, ki v Sloveniji ni doživel premiere v kinih. Glede na to, da si vsak moj film obvezno tudi sam ogledam v kino, kupim vstopnico in intenzivno spremljam odzive gledalk in gledalcev, tokrat nisem vedel, kaj pričakovati. Izkazalo se je, da je odziv še boljši, kot pa če bi si imeli vsi priložnost film ogledati v kinih. V prvem tednu je film, kar se tiče gledanosti, nesporno podiral rekorde in ogledalo si ga je še več ljudi, kot bi ga npr. spremljalo v kinematografih. Vesel sem, da ima VOYO tovrsten razpon in kapacitete in da je prav moj film spodbudil pristop novih naročnikov. Resnično upam, da bo tudi ob pomoči mojega filma Leto življenja VOYO kmalu na domačem trgu pometel z vso obstoječo konkurenco. Od vsega me najbolj veseli to, da so Slovenci znova moj film vzeli za svojega. To je zgodilo že pri filmih Tu pa tam, Pisma Sv. Nikolaju, Planetu samskih in sedaj pri Letu življenja. Odzivi so zares fantastični, smeh, jok, pozitivne besede. Dobra beseda o filmu se tako širi od ust do ust in tudi ta klasična marketinška pot je prispevala k temu, da film že v prvih tednih predvajanja presega rekorde gledanosti. Prepričan sem, da bo, sodeč po odzivih, gledanost samo še rasla in bodo film gledalke in gledalci spremljali še v prihodnjih mesecih. Čas, v katerem prihaja ta film, je naravnost odličen, saj so pred vrati prazniki, čarobno vzdušje, zaključuje se leto in upam, da si bo film na VOYO kmalu ogledala vsa Slovenija.«
Blaž Bezek, vodja storitve VOYO, je letošnje leto že ocenil kot rekordno, ob tem, da se je film Leto življenja po prvem tednu predvajanja uvrstil med top tri vsebine pa dodaja: »Izjemno sem vesel, da smo uspeli pridobiti pravice za predvajanje svetovne premiere prvega hollywoodskega filma izpod taktirke slovenskega režiserja Mitje Okorna. Hollywoodski film nekoč prvega outsiderja slovenskega filma, ki je postal mega zvezda. Ali se res zavedam tega dosežka? Drznem si reči, da se morda niti Mitja sam ni zavedal, kaj je ustvaril in kaj mu je uspelo. Potihoma je uresničil sanje naše, moje generacije in sedaj ta košček sanj deli z nami. Sam tega še vedno ne morem povsem verjeti. Mitja je res car.«
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.