Odsotnost bontona vse bolj opazna tudi pri poslovnem komuniciranju. foto: Profimedia
Komunikacija ima velik vpliv na poslovne odnose. Dobro poslovno komuniciranje odpira vrata, medtem ko vas lahko brezbrižnost hitro drago stane. Odsotnost komunikacije ali slaba komunikacija namreč veliko pove o vas samih, hkrati pa nevede podajate precej zgovorno neverbalno sporočilo.
Ne glede na to, ali ste v vlogi naročnika/prodajalca izdelkov v spletni trgovini, ali gre za dogovarjanje s poslovnim partnerjem ali pa se denimo komunikacija odvija med fizično osebo in uradnimi službami … nikar ne pozabite na bonton. Pozdrav, spoštljiv ton komunikacije in raba pravopisa namreč zajemajo osnove poslovnega pisnega komuniciranja, žal pa je upoštevanje slednjega dandanes pogosto prava redkost.
Če torej ne želite sporočati, da sogovornik za vas ni pomemben, da ne poznate bontona in da vam je poznavanje pravopisa popolnoma tuje, se le potrudite in si s prijazno, spoštljivo in pravilno zapisano besedo pridobite naklonjenost sogovornika. Zlasti če se vam dogaja, da nenehno ostajate pred zaprtimi vrati, je zagotovo modro razmisliti, ali morda tiči razlog ravno v vaši slabi komunikaciji. Glejte na to kot na priložnost za izboljšave, verjamemo, da se boste počutili bolje. Nihče ni popoln, je pa spoštljiva in prijazna beseda tista začimba, ki lahko vsakemu izmed nas polepša dan. Tudi vam.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.