Svet slavnih
 

Pojasnjeno: zato je priljubljena jed odeta v zeleno

20. 5. 2023; 17.24
Avtor: K.M.
SKP_6372
V zadnjih tednih je veliko prahu dvignila nova zelena embalaža priljubljene jedi. Zdaj so nam razložili, kaj je razlog.

Večina prebivalstva danes še vedno uživa meso in druge izdelke živalskega izvora, medtem ko se 18,3% Evropejcev opredeljuje za fleksitarijance in so tako druga največja prehranska skupina takoj za vsejedci. Za spremembo svoje prehrane pa so najbolj odprte mlajše demografske skupine. Glavna dva najpomembnejša nakupna motivatorja pri ciljni skupini sta trajnost in zdrav življenjski slog. Predvsem slednje ciljne skupine v Perutnini Ptuj nagovarjajo z novim izdelkom Poli green.

»Perutnina Ptuj je v vsej svoji dolgoletni tradiciji vedno bila razvojno usmerjena. Kot največji regijski proizvajalec piščančjega mesa in izdelkov z novo linijo Poli green sledimo najsodobnejšim prehranskim trendom. Naš cilj je, da Poli green postane prva izbira vseh, ki iščejo kvalitetne izdelke na področju alternativnih virov proteinov iz kakršnih koli razlogov,« je povedal mag. David Visenjak, direktor za trženje v Skupini Perutnina Ptuj.

Odgovor na potrebe po kvalitetnih in okusnih mestnih nadomestkih

»Pri razvoju Poli Green nismo želeli ustvariti »običajni« rastlinski mesni nadomestek, ampak smo si zastavili ambiciozen cilj razviti izdelek, ki bo visoko kakovosten, z ugodno hranilno sestavo, prvovrstnega okusa in bo upravičeval naziv Poli. Tako na trgu danes ne boste našli primerljivega mesnega nadomestka, ki bi ponujal boljšo hranilno sestavo, v kontekstu nizke vsebnosti maščob, nizke energijske vrednosti in visoke vsebnosti vlaknin. Prav tako, smo že konceptualno definirali in razvijali izdelek brez uporabe umetnih ojačevalcev okusa, brez umetnih barvil in brez alergenov. Kot alternativo sojinim beljakovin, ki so pogosto uporabljena surovina mesnih nadomestkov, smo izbrali beljakovine graha. Zakaj ? Beljakovine graha predstavljajo nealergeni, visokokakovosten vir beljakovin, saj vsebujejo vse esencialne aminokisline, nimajo negativnih asociacij v očeh potrošnikov in hkrati omogočijo razvoj ustrezne teksture ciljnega izdelka,« je o razvoju, specifikah in konkurenčnih prednostih novega izdela Poli green povedal Florijan Cajzek, vodja razvoja v Skupini Perutnina Ptuj.

Trenutno linijo Poli green sestavljajo trije izdelki: Poli green klobasa, Poli green narezek (oboje proizvajajo v lastnem obratu v Zalogu) in zamrznjena Poli green pizza, katero proizvajajo v sodelovanju s priznanim proizvajalcem pic v Italiji.

»Inovativnost in razvojna naravnanost zapisana v genskem zapisu blagovne znamke Poli. Tako na področju kontinuiranega produktnega razvoja in vstopanja v nove kategorije izdelkov, kot tudi razvojne naravnanosti na področju uporabe najnovejših tehnologij in pristopov na področju marketinških aktivacij. Vse to se odraža na krepitvi moč krovne blagovne znamke Poli, ki je v zadnjih šest letih podvojila vrednostno prodajo,« je izpostavil Slavko Ficko, direktor Strateškega marketinga v Skupini Perutnina Ptuj in dodaja, da Poli tako ne primanjkuje idej in načrtov za prihodnost, v kateri namerava ohraniti svoj položaj najbolj prepoznavne znamke po moči blagovne znamke v regiji jugovzhodne Evrope, predvsem pa utrjevati svoji pozicijo v razvitih zahodnoevropskih trgih.

prejšnji članek
Al Bano obudil spomin na Simono Weiss
Svet slavnih
Al Bano obudil spomin na Simono Weiss
naslednji članek
Nino Donelli navdihnila sveža ločenka
Svet slavnih
Nino Donelli navdihnila sveža ločenka

Napačno vnesen email naslov

  • Uporabite pravilen email naslov
  • npr.: "narocnik@mail.si"

Ta email naslov je že uporabljen!

Registracija je bila uspešna!

Prijavite se na e-novice

Zahvaljujemo se vam za prijavo.

Na svoj e-naslov boste prejeli potrditveno sporočilo.

Prišlo je do napake. Preverite vpisan e-naslov in znova poskusite.