Gloria Kotnik foto: Matic Gabriel
Izbor Femme fatale poteka pod okriljem revije Obrazi/Avenija, mesečnika, ki vsak tretji četrtek v mesecu stopa po poteh slavnih in prinaša ekskluzivne intervjuje, odlične pogovore in reportaže z najzanimivejših domačih in tujih dogodkov. Letošnja nekoliko drugačna prireditev je potekala v znamenju pomladi in prebujanja. Tudi toaleta je bila nekoliko osvežena. Letos nismo bili priča gala večernim oblekam, temveč je večer zaznamovala lahkotnost. Na dogodku smo tako Fatalke kot tudi ostale predstavnice nežnejšega spola, lahko občudovali v čudovitih koktejl oblekah, kot se za pomlad spodobi.
Vzdušje se je stopnjevalo do težko pričakovane razglasitve, ko je na oder stopila urednica revije Avenija Petra Kancler in razglasila najbolj fatalno žensko letošnjega leta. Gloria Kotnik pravi, da se fatalnost »zmagovita kombinacija privlačne energije, karizme in inteligence«.
Simpatična športnica meni, da je fatalna usodnost, se pravi privlačna energija, ki se ji ne da upreti, v kombinaciji s karizmo in inteligenco. Sama se počuti najbolj fatalno, ko je zadovoljna s seboj in ji svari, ki si jih zada, uspevajo. Takrat, je prepričana, oddaja najboljšo energijo, je sproščena, samozavestna in počuti se, da lahko premika gore. Za naziv femme fatale 2023 se je potegovalo osem usodnih Slovenk, Ajda Mlakar, Petra Parovel, Nataša Naneva, Glorija Kotnik, Tara Zupančič, Neisha, Nives Orešnik in Nina Osenar Kontrec.
Tokratno rdečo nit celotnega večera je z glasbenimi popestritvami in prikrito hudomušnostjo, posejano z dobro mero zabave in odlične glasbe, držal vrhunski Klemen Slakonja z bendom. Gostje so na nekoliko drugačni prireditvi, kot smo je bili do zdaj vajeni, bili priča odlični predstavi in koncertu obenem, na koncu pa so se podružili ob dobri hrani in pijači ter se zavrteli na plesne ritme DJ-a.
Zmagovalka Femme fatale 2023 je v dar prejela zmagovalno kristalno vazo. Senja Braber, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi v podjetju Star Import je zmagovalki predala vozilo Mercedes Benz za podaljšan konec tedna, s polnim rezervoarjem goriva. Natalija Pagon, vodja marketinga v podjetju Eurospin Eko, je zmagovalki podelila vrednostni bon za nakupe v trgovinah,
podjetje. Hoteli Lifeclass je nagrado podelilo vsem kandidatkam, ki so prejele darilne bone, zmagovalka pa bivanje za dve noči v Hotelu Slovenija.
Podjetje Slowatch je z ambasadorko Niko Ambrožič Urbas, zmagovalki podelilo Morellato nakit.
Za brezhiben videz kandidatk je poskrbelo podjetje Lancome, ki je kandidatke naličilo, medtem ko je za pričeske fatalk poskrbelo podjetje Redken. Podjetje Sanjski šopek je poskrbelo za čudovite šopke, ki so jih prejele v dar vse kandidatke, seveda pa na prireditvi ni manjkalo niti odlične hrane, za katero je poskrbel Embassy catering, v sodelovanju s podjetjem Eurospin ter žlahtne kapljice, ki jo je zagotovilo vino Simčič (Karol, Igor in Marijan). Fatalke so na fatalnem dnevu, ko so posnele promocijske fotografije, nosile oblačila s.Oliver, na prireditvi pa je za obleke poskrbelo podjetje Comma. Odlične koktejle, ki smo jih lahko srkali na prireditvi pa je pripravilo podjetje PPD, ki je tokrat postreglo z viskijem Johny Walker Black lable. Zahvala gre tudi preostalim partnerjem, ki dogodek omogočajo.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.