MrBeast je med najbolj priljubljenimi spletnimi ustvarjalci. foto: Profimedia
MrBeast, katerega pravo ime je Jimmy Donaldson, je eden najbolj priljubljenih YouTuberjev na svetu. Znan je po svojih ekstravagantnih izzivih, velikodušnih darilih in inovativnih načinih za pomoč skupnosti. Njegova priljubljenost izhaja iz njegove sposobnosti, da združuje zabavo z dobrodelnostjo, kar gledalce navdušuje in jih spodbuja k ogledu njegovih videov. MrBeast je pridobil ogromno sledilcev zaradi svoje avtentičnosti, kreativnosti in nepredvidljivosti. Njegovi videi niso le zabavni, ampak tudi inspirativni, saj pogosto pokažejo, kako lahko ena oseba naredi veliko razliko v življenjih drugih.
V svoj zadnji video z naslovom Every Country On Earth Fights For $250,000 (Vsaka država na svetu se bori za 250.000 ameriških dolarjev) je vključil po enega tekmovalca iz vsake države na svetu. Vse predstavnike je dal pripeljati v Združene države Amerike in pripravil tako imenovane "najbolj ekstremne olimpijske igre, ki so bile kadarkoli pripravljene". V tekmovanje je vključil atletiko, lokostrelstvo, gimnastiko, sabljanje in nogomet. Tekmovalci so postopoma izpadali, do finalne preizkušnje, prostih nogometnih strelov, pa se je uspelo prebiti le sedmim državam.
Kot omenjeno tudi predstavniku Slovenije. Ta pa je naredil še korak naprej in se uvrstil v veliki finale skupaj s predstavnikom Libije. Na koncu sta se tudi sama pomerila v prostih strelih, le da sta gol branila en drugemu. Libijec je uspel gol tako obraniti kot zadeti in je tako domov odnesel veliko nagrado v vrednosti 250.000 ameriških dolarjev, kar nanese približno 230.000 evrov. Natančneje, v dar je dobil nekaj manj kot 10 kilogramov težko kolajno narejeno iz čistega zlata, ki je bila v času snemanja vredna takšno denarno vrednost. Predstavnik Slovenije pa je domov odnesel srebrno kolajno in tolažilno nagrado v vrednosti slabih 2 tisoč evrov.
MrBeast je z več kot 178 milijoni naročnikov na platformi YouTube posameznik z najvišjim številom sledilcev. Omenjeni video ima v tem trenutku že okoli 80 milijonov ogledov, kar je zagotovo odlična promocija za Slovenijo oziroma še en dokaz, kako kakovostni športniki smo Slovenci, tudi tisti, ki se s športom ukvarjajo amatersko.
Prijavljeni uporabniki Trafike24 z izpolnjenimi podatki profila berejo stran brez oglasov.
PrijavaŠe nimate Trafika24 računa? Registrirajte se
Prijavljeni uporabniki z izpolnjenimi podatki profila berejo vsebine brez oglasov.
Ste pravkar uredili podatke? Osveži podatke
Napačno vnesen email naslov
Ta email naslov je že uporabljen!
Registracija je bila uspešna!
© 2024, SALOMON d.o.o.
Vse pravice pridržane.